Tommy Hilfigeri uus muusa on Gigi Hadid
Tommy Hilfigeri naistetoodete uue visiooni raames annab supermodell ja sotsiaalmeedia staar Gigi Hadid välja oma esimese kapselkollektsiooni, mille hulka kuuluvad rõivad, jalanõud, aksessuaarid ja parfüüm. Moebränd Tommy Hilfiger esitles uut muusat: 2016. aasta sügisel esindab Tommy Hilfigeri naistetoodete kaubamärki tunnustatud supermodell Gigi Hadid.
Peale eksklusiivse saadikustaatuse annab Hadid Tommy Hilfigeri koostööpartnerina välja oma esimese kapselkollektsiooni. Sügisel 2016 ilmuvasse kollektsiooni kuuluvad spordiriided, jalanõud ja aksessuaarid, kaasa arvatud käekellad ja päikeseprillid. Samuti lansseeritakse uus parfüüm, mis ülistab Hadidi ainulaadset suhtumist tänapäeva stiili koos Hilfigeri signatuuriks saanud klassikalise Ameerika vaba stiili pärandiga.
„Ma tunnen Gigit ja tema perekonda juba aastaid ning rõõm on näha, kuidas ta on kasvanud üheks maailma tippmodelliks ja enam tähelepanu pälvinud moeikooniks,“ ütles Tommy Hilfiger. „Gigi on osalenud meie moeetendustel ning oleme ülirõõmsad, et ta jätkab meiega koostööd Tommy Hilfigeri naisterõivaste ja parfüümi reklaaminäona. Ta on tõesti tänapäevane „Tommy tüdruk“ — alati ligitõmbavalt särav ja optimistlik ning ta stiili iseloomustab enesekindlus, kergus ja lahedus.“
Hadidi saadikustaatus näitab ettevõtte strateegilist pühendumist naiste ärirõivaste globaalse tootmise laiendamisele. Kuigi tegemist on juba märkimisväärse panustajaga üleilmsesse müügitulusse, on võimalik kasvada veel kõikides naiste rõivaste kategooriates. Laienemise strateegia hõlmab disaini suunda, poe disaini, kaubandust, esitlust ning kommunikatsiooni, et anda edasi Tommy Hilfigeri naisterõivaste värsket ja uut nägemust. Nii tugevdatakse oma kohta maailma väljapaistvama disainerbrändina, mis pakub kättesaadavat ning mänguliselt moeka maiguga stiilset klassikat.
Hadidi (hüüdnimega Sotsiaalne Supermodell) on tunnustatud 21. sajandi modellimaailma ümberkujundamise ja supermodelli rolli taasloomise eest millenniumi-kultuuris. Sotsiaalmeedia kanalite kaudu on ta ühenduses fännidega kogu maailmast — ainuüksi Instragamis on tal üle 9,8 miljoni fänni — ning ta pakub austajatele ainulaadset lavatagust pilguheitu sellest, milline on trendiseadjast stiiliikooni elustiil. Gigi on olnud paljude ajakirjade esikaanemodell, nendeks on Vogue, W, Harper’s Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön! ja CR Fashion Book.
„Ma poleks iial arvanud, et mul palutakse disainida oma kapselkollektsioon, nii et Tommy koostööpakkumine tundub kui unenägu,“ ütles Gigi Hadid. „Ma tõesti austan tema firmat ning olen kogu elu olnud brändi fänn. Tommyga on väga lihtne suhelda ja lõbus koos töötada. Olen alati imetlenud tema brändi, kampaaniaid ja disaini. Meie kollektsioon esindab Tommy kuulsat elustiili ja segab sinna sisse natukest kõigest: hipilikult šikke stiili, sportlikke tänavarõivad ning poisterõivaid meenutavad naisterõivaid, kuid esiplaanil on siiski tütarlapselik stiil — kollektsioonis leidub kõigile midagi.“
Kollektsiooni ja parfüümi kampaaniaid pildistatakse 2016. aasta alguses New York Citys ning need ilmuvad ülemaailmselt 2016. aasta sügisel nii trükis, võrgus kui ka reklaamplakatitel. Hadidi kampaania toimub ühel ajal brändi hooajakampaaniaga, mis on pühendatud meeste rätsepariietele ja aluspesule ning mille saadikuks on Rafael Nadal. Ülemaailmse partnerluse toetamiseks võtab Hadid osa eksklusiivsetest põhitähtsusega turgude esitlusüritustest terves maailmas, kaasa arvatud Hilfiger Collectioni moeetendusest New Yorgi moenädalal.
TOMMY HILFIGERI STAARID
Tommy Hilfiger on mitmeid aastaid teinud koostööd inspireerivate popkultuuri tähtedega ja Hadid liitub brändiga ühinenud mõjukate naiste nimekirja. Eelmiste partnerite hulka on kuulunud Beyoncé, Kate Hudson, Charlotte Gainsbourg, Naomi Campbell, Naomi Watts ja Alexa Chung; viimastel hooaegadel on Suki ja Immy Waterhouse ning Behati Prinsloo lisanud tänapäevasele „Tommy tüdrukule“ oma ainulaadsust. Brändi kollektsiooni on moelavadel näidanud muljet avaldavad supermodellid, teiste seas ka Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Lizzy Jagger, Georgia May Jagger, Bella Hadid, Binx Walton ja Stella Maxwell.
2016. aasta Hilfiger Collectioni ja Tommy Hilfigeri spordirõivaste sügiskollektsioone, kaasa arvatud Hadidi kapselkollektsiooni ja parfüümi, saab osta Tommy Hilfigeri poodidest, valitud hulgimüügi partneritelt ja veebilehelt tommy. com. Kutsume brändi sõpru ja jälgijaid ühinema vestlusega sotsiaalmeedias, kasutades #TOMMYXGIGI ning @TommyHilfiger ja @GigiHadid.
KEVADMOOD TOMMY HILFIGERIGA
Seekordne klassikaline kollektsioon nimega „Hea elu“ on inspireeritud seiklusrikkast saarelt saarele reisimisest. Meestekollektsioonis on eksootilised mõjutused segatud päikeses pleegitatud värvitoonide ja sportlike detailidega. Naistekollektsioonis keskendutakse naiselikele lõigetele, mida antakse edasi triipude ja materjalidega. Mereteemalisi detaile on lisatud paelte, nööpide ja vöödega. Mustritest tulevad esile suured ruudud, triibud ja väikesed prindid. Selle hooaja stiil on vaba, mereteemaliste mõjutustega ning võtmeelemendid on klassikaline mantel, riidest püksid ja triiksärk.