„Ma tunnen Gigit ja tema perekonda juba aastaid ning rõõm on näha, kuidas ta on kasvanud üheks maailma tippmodelliks ja enam tähelepanu pälvinud moeikooniks,“ ütles Tommy Hil­figer. „Gigi on osalenud meie moeetendustel ning oleme üli­rõõmsad, et ta jätkab meiega koostööd Tommy Hilfigeri naiste­rõivaste ja parfüümi reklaaminäona. Ta on tõesti tänapäevane „Tommy tüdruk“ — alati ligitõmbavalt särav ja optimistlik ning ta stiili iseloomustab enesekindlus, kergus ja lahedus.“

Hadidi saadikustaatus näitab ettevõtte strateegilist pühen­dumist naiste ärirõivaste globaalse tootmise laiendamisele. Kuigi tegemist on juba märkimisväärse panustajaga üleilm­sesse müügitulusse, on võimalik kasvada veel kõikides naiste rõivaste kategooriates. Laienemise strateegia hõlmab disaini suunda, poe disaini, kaubandust, esitlust ning kommunikat­siooni, et anda edasi Tommy Hilfigeri naisterõivaste värsket ja uut nägemust. Nii tugevdatakse oma kohta maailma väl­japaistvama disainerbrändina, mis pakub kättesaadavat ning mänguliselt moeka maiguga stiilset klassikat.

Hadidi (hüüdnimega Sotsiaalne Supermodell) on tunnus­tatud 21. sajandi modellimaailma ümberkujundamise ja su­permodelli rolli taasloomise eest millenniumi-kultuuris. Sot­siaalmeedia kanalite kaudu on ta ühenduses fännidega kogu maailmast — ainuüksi Instragamis on tal üle 9,8 miljoni fänni — ning ta pakub austajatele ainulaadset lavatagust pilguheitu sellest, milline on trendiseadjast stiiliikooni elustiil. Gigi on ol­nud paljude ajakirjade esikaanemodell, nendeks on Vogue, W, Harper’s Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön! ja CR Fas­hion Book.

„Ma poleks iial arvanud, et mul palutakse disainida oma kapselkollektsioon, nii et Tommy koostööpakkumine tundub kui unenägu,“ ütles Gigi Hadid. „Ma tõesti austan tema fir­mat ning olen kogu elu olnud brändi fänn. Tommyga on väga lihtne suhelda ja lõbus koos töötada. Olen alati imetlenud tema brändi, kampaaniaid ja disaini. Meie kollektsioon esin­dab Tommy kuulsat elustiili ja segab sinna sisse natukest kõi­gest: hipilikult šikke stiili, sportlikke tänavarõivad ning pois­terõivaid meenutavad naisterõivaid, kuid esiplaanil on siiski tütarlapselik stiil — kollektsioonis leidub kõigile midagi.“

Kollektsiooni ja parfüümi kampaaniaid pildistatakse 2016. aasta alguses New York Citys ning need ilmuvad ülemaailm­selt 2016. aasta sügisel nii trükis, võrgus kui ka reklaampla­katitel. Hadidi kampaania toimub ühel ajal brändi hooaja­kampaaniaga, mis on pühendatud meeste rätsepariietele ja aluspesule ning mille saadikuks on Rafael Nadal. Ülemaa­ilmse partnerluse toetamiseks võtab Hadid osa eksklusiivse­test põhitähtsusega turgude esitlusüritustest terves maailmas, kaasa arvatud Hilfiger Collectioni moeetendusest New Yorgi moenädalal.

TOMMY HILFIGERI STAARID
Tommy Hilfiger on mitmeid aastaid teinud koostööd inspi­reerivate popkultuuri tähtedega ja Hadid liitub brändiga ühinenud mõjukate naiste nimekirja. Eelmiste partnerite hulka on kuulunud Beyoncé, Kate Hudson, Charlotte Gainsbourg, Naomi Campbell, Naomi Watts ja Alexa Chung; viimastel hooaegadel on Suki ja Immy Waterhouse ning Behati Prinsloo lisanud tänapäe­vasele „Tommy tüdrukule“ oma ainulaadsust. Brändi kollektsiooni on moelavadel näidanud muljet avaldavad supermodellid, teiste seas ka Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Lizzy Jagger, Georgia May Jagger, Bella Hadid, Binx Walton ja Stella Maxwell.

2016. aasta Hilfiger Collectioni ja Tommy Hilfigeri spordirõivaste sügiskollektsioone, kaasa arvatud Hadidi kapselkollektsiooni ja par­füümi, saab osta Tommy Hilfigeri poodidest, valitud hulgimüügi partneritelt ja veebilehelt tommy. com. Kutsume brändi sõpru ja jälgijaid ühinema vestlusega sotsiaalmeedias, kasutades #TOMMYXGIGI ning @Tommy­Hilfiger ja @GigiHadid.

KEVADMOOD TOMMY HILFIGERIGA
Seekordne klassikaline kollektsioon nimega „Hea elu“ on inspireeritud seiklusrikkast saarelt saarele reisimisest. Meestekollektsioonis on eksootilised mõjutused segatud päikeses pleegitatud värvitoonide ja sportlike detailidega. Nais­tekollektsioonis keskendutakse naiselikele lõigetele, mida antakse edasi triipude ja materjalidega. Mereteemalisi detaile on lisatud paelte, nööpide ja vöödega. Mustritest tulevad esile suured ruudud, triibud ja väikesed prindid. Selle hooaja stiil on vaba, mereteemaliste mõ­jutustega ning võtmeelemendid on klassikaline mantel, riidest püksid ja triiksärk.

Tommy Hilfigeri tooted on saadaval e-poes: www.denimdream.com
Jaga
Kommentaarid