Pesudisainer Kriss Soonikut teavad kõik – Kuldnõela pälvinud moelooja, kelle disainitud loungeriesid on tunnustatud rahvusvaheliselt, esitletud maailma tuntuimates moeajakirjades ning nähtud staaride seljas. Ent tegu pole vaid moekunstnikuga, kes joonistab ja kangastega katsetab – Kriss on ka ettevõtja, kes juhib oma rahvusvahelist firmat ning on edukas paljudel turgudel, sealhulgas Jaapanis ja Saudi Araabias.

Ilusad asjad ei juhtu iseenesest. Kui tahad midagi imelist, pead midagi imelist tegema.*

“Ma olen alati otsinud midagi erilist – ning enamik pesubrände seda ei paku. Kõik on nii igav ja vanamoodne!” selgitab ta oma erialale sattumist. Nii tuli äge pesu ise luua – ning asjaolu, et esimene kollektsioon kohe ära müüdi, näitas, et leidub teisigi erilise-otsijaid.

Sõbranna Susan Luitsalu, kes tunneb Krissi juba väiksest peale, ütleb, et ka teiste klasside lapsed teadsid koolis Krissi, sest ta käis kõige pöörasemalt riides. “Ta ema leidis kaltsukatest asju, mida teised poleks julgenud isegi katsuda. Krissi stiil oli midagi jaapanlaste harajuku ja tüdrukutebändi esinemiskostüümide vahepealset – eklektiline ja ekstsentriline.” See, et Kriss presidendi vastuvõtul funkys roosas kleidis käis, juuksed pealael lipsuks seotud, ning abiellus pükstükis, tundub sõbrannale enesestmõistetav. Moekooli asemel läks Kriss aga EBSi ärikorraldust õppima.