FOTOD | Eile avati Nautica keskuses suur Tradehouse'i ilukaubamaja
Kolmapäeva õhtul avas Tradehouse OÜ uues Nautica keskuses Põhjamaade ühe suurima, 1000 ruutmeeril laiuva professionaalseid ilutooteid pakkuva ilukaubamaja.
„Esinduskaupluse kolimine Nauticasse on olnud pikaajaline ja kahtlemata murrangulise tähendusega projekt ettevõtte arenguloos,” räägib Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp. “Tahame uues kaupluses käia ühte sammu maailmas järjest enam populaarsust võitva trendiga ning tuua lettidele looduslikult puhtaid ja orgaanilisi tooteid. Üldjuhul jagatakse kosmeetikavahendid nelja suuremasse rühma: parfümeeria, professionaalne kosmeetika, tavatarbijale suunatud kosmeetika ja dermakosmeetika. Just dermakosmeetikale tahame uues kaupluses rohkem tähelepanu pöörata. Apteegi- ehk dermakosmeetika erinebki teistest toodetest selle poolest, et peale kaunistamise on sel ka ravivad omadused.”
“Kui ilumaailma märksõnadeks on üha enam võimalikult puhas ja orgaaniline tooraine, siis Tradehouse'i ilukaubamajas on lisaks professionaalsete ilutoodetele esindatud ka suur hulk uuenduslikke taimsete komponetidega sarju, tervise tooteid ja mineraalkosmeetikat,” kiitis ka avasündmust väisanud ilumessi “Ilu Sõnum” korraldaja Katrin Pihela. “Minu soovitus igale uue Tradehouse'i ilukaubamaja külastajale on üks – varuge aega, sest uut ja huvitavat on palju,” lisas Pihela.
Õhtujuht Electra eestvedamisel kõnelesid oma Tradehouse’i ilulemmikutest ka sotsiaalmeedias tuntud Liisa Leetma, Adeline Vaher-Vahter, Nelery Rästas, Paljas Porgand (Merlin Taimre) ja Triinu Ollema.
Tradehouse OÜ on Eesti suurim professionaalsete ilutoodete maaletooja ja edasimüüja, enam kui 70 inimesele tööd pakkuv ning mulluse 8,1 miljoni euro suuruse käibega ettevõte, mis omab kauplusi Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Vastavatud kauplusest leiab nüüdsest üle 350 erineva brändi. Seni turustatud brändidele on lisandunud maailmakuulsad märgid nagu Make Up For Ever, Esquire, It's Skin, Dr. Hauschka, Artdeco, Bellapierre, Rituals, Oribe ja Avene.