GALERII | Iluhuvilised tutvusid kevadises pop-up aias loodusest inspireeritud juuksehooldussarjaga
Kevadist hilist hommikusööki nautides esitleti alati naeratava Helen Adamsoni juhtimisel kuute uut loodusest inspireeritud juuksehooldustoodet, mis on välja töötatud igale juuksetüübile. Uus kaubamärk on inspireeritud loodusandidest ja looduse rikkusest, millest tulenevalt on juuksehooldusvahendite keskmes looduslikud koostisained, säilitades nende väärtuslikud omadused erinevat tüüpi juuste hooldamiseks.
Ürituse ajal selgitas ravikosmeetik Karine Terzjan teadmisi juuksehooldusest. „Juuste ilu mõjutab nii värvimine, toitumine, ilmastiku muutused ja ka mittesobivad juuksehooldusvahendid. Igale juuksetüübile, mis jagunevad kolmeks põhitüübiks – rasvased, normaalsed ja kuivad, on mõeldud oma šampoon.”
“Juukseid pestes võiks šampoonitada kaks korda. Esimene kord eemaldatakse juustest mustus ja rasu ning teisel korral eemaldatakse ülejäägid. Seejärel kasutada palsamit, mis kergendab kammimist ja silub juukseid, muutes need läikivaks. Kui on normaalsed ja mitte katkevad juuksed, siis võib ühest pesust nädalas täitsa piisada, sest muidu hävineb juustelt vajalik rasukiht ning need muutuvad hapraks ja kuivaks. Loomulikult sõltub pesemine ka inimese elustiilist ja ka elukutsest,” lisas ravikosmeetik Terzjan.
Üritusel osalejatel oli võimalus tutvuda uue tootesarja šampoonide, juuksehooldusvahendite, maskide ja õlidega interaktiivsel väljapanekul, mille kujundas Läti disainer Baibas Prindues-Rence.