FOTOD | Nahast aksessuaaride bränd Craftory esitleb 2018. aasta esimest ja naistesõbralikku erikollektsiooni
Klassikaliste põhitoonide vürtsitamiseks on Craftory erikollektsioonidega eksperimenteerinud varemgi: 2016. aastal esitles nahatöökoda smaragdrohelist ja mahagonipruuni ning 2017. aastal bordoopunast eriseeriat. Nüüd on rambivalgusesse astunud järjekorras neljas, #pilvehall erikollektsioon.
Eriseeria #pilvehall on Craftory asutaja Mihkel Männiku sõnul esimene samm uuenduslikust plaanist jätta tootearenduses ja disainis selja taha nii mõnigi varasem reegel. „Võtame kursi seni klassikalistelt ja pigem maskuliinsetelt nahatoonidelt kergemate, helgemate ja pastelsemate poole ning varasemast enam lähtume ka naisklientide ootustest ja eelistustest,“ räägib Mihkel.
Kuigi kogu Craftory tootevalik on oma olemuselt sooneutraalne, saab #pilvehall esimesena nahatöökoja eriseeriatest peale tingliku templi “naistesõbralik”. See on ühtaegu õrn, aga konkreetne, ajatu, aga kaasaegne ning ehk isegi pisut üksluine, aga see-eest 100 protsenti pretensioonitu seeria.
“Pilvehalli puhul inspireeris meid halli värvuse vastuolulisus,” ütleb asutaja Mihkel Männik. “Uuringute põhjal seostatakse halli enim sõnadega üksluisus, igavus, ebamäärasus, vanadus, tuimus. Aga ka ajatus, vaikus, õrnus, lootus, rahu ja tagasihoidlikkus. Kõik oleneb perspektiivist ja just see ongi põnev,” lisab ta.
Juba kevadel on oodata ka Craftory esimest ainuüksi naistele suunatud terviklikku erikollektsiooni, mille puhul ei ole uudne enam mitte lihtsalt nahatoon, vaid täiuslik keskendumine uutele naistele suunatud toodetele.
Pilvehall erikollektsioon on nüüd saadaval nii veebipoes (www.nahk.ee) kui Craftory välkpoes Viru Keskuse 1. korruse aatriumis (E-P 10-21).