H&M toob müügile brändi esimesed kestlikud rannarõivad
"Oleme õnnelikud, et saame kestlikke materjale kasutada nüüd ka rannarõivaste loomisel. Stiililt on kollektsioon seekord eriti vastupandamatu segu glamuurist ja sportlikest nüanssidest. Näitame kõigile, kuidas jätkusuutlikkus ja mood saavad käia käsikäes ka rannarõivaste puhul. Samaväärselt innustunud oleme ka faktist, et meie kampaania tähed on Carolyn Murphy ja Katherine Howe, kellest mõlemast kiirgab rõõmu ja enesekindlust," tõdeb H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.
"On uskumatu, et minu seljas pildistatud rannarõivad on valmistatud taaskasutusmaterjalidest. Esemete värvid ja stiil meeldivad mulle väga. Taskukohane jätkusuutlik mood on meie aja märk ja mulle meeldib, et selline globaalne ettevõte nagu H&M on osa arengutest," arvab Carolyn Murphy.
"Mulle meeldisid need ujumisrõivad niigi, kuid materjalivalik muudab nende kandmise minu jaoks veelgi lahedamaks, sest jätkusuutlikkus on minu jaoks oluline teema. Maailmas on nii palju jäätmeid ja mul on hea meel, et H&M loob uusi asju kestlikul viisil," rõõmustab Katherine Howe.
Kestlike rannarõivaste kollektsiooni kuuluvad rüüside ja väljalõigetega trikoo, dekoratiivsete nöörkaunistuste ja väljalõigetega bikiinid ning kolmnurk-bikiinid, mida kaunistavad kuldsed detailid ja sõlmitud kinnitused. Kollektsiooni värvipalett keskendub kirkale fuksiale ja kollasele, samuti leiab valikust ka musta ja rohelise taustal ilutsevaid lillemustreid, mille inspiratsiooniks on sürrealistlikud aiad.