Briti naiste seas läbi viidud küsitlustest selgus, et 68% naistest peab enesekindlust naise kõige ilusamaks tunnusjooneks. 57% vastanud naistest tunnistas, et ka armastus ja armumine muudab naisterahva kauniks.

Ühtlasi selgus küsitlusest, et küpsemad naised, kes on vähemalt üle 55 eluaasta, on iseenda ja oma loomuliku välimusega rohkem rahul kui nooremad. 19,8% noortest naisterahvastest vanuses 18-24 tunnistavad, et kasutavad meiki regulaarselt, et oma enesekindlust tõsta ning end kaunimana tunda. Küpsematest naisterahvastest vaid 3,74% leiab, et meik on enesekindluse tõstmiseks vajalik.

Lisaks selgus, et küpsemad naisterahvad (55+ eluaastat) peavad tervislikku eluviisi ning õiget toitumist (68,5%) väga oluliseks oma terve minapildi saavutamiseks. Sama arvavad 55,25% naisi vanuses 35-44.

46,2% küsitluses osalenud naistest kulutavad meigitoodetele ühes kuus alla kümne naela. Kõige enam, üle 50 naela kuus, kulutavad kosmeetikatoodetele noored naisterahvad vanuses 18-24 eluaastat.

Kõige suuremaks iluikooniks peavad vastajad Hollywoodi näitlejannat Audrey Hepburni. Temale järgnevad Marilyn Monroe, Grace Kelly, Sophia Loren ja Beyoncé. Maailma iluikoonide top kümnesse mahtusid ka Brigitte Bardot, Jean Simpson, Kate Moss, Ava Gardner ja Scarlett Johansson.

Briti naised peavad kõige kaunimateks rahvusteks rootslasi, hispaanlasi, brasiillasi ja prantslasi.

Rahvusvahelise kosmeetikabrändi Artistry poolt läbi viidud küsitluse eesmärk oli välja selgitada briti naiste suhtumine iluideaalidesse ning jumestamise rolli selles. Küsitlus viidi läbi koostöös uuringufirmaga Vital Research & Statistics, mille valimisse kuulus üle 2000 briti naisterahva, kes olid vähemalt 18-aastased.