Kohal oli ka tegevjuht & uus omanik Eveliina Melentjeff, kes lisaks rääkis väga innukalt soravat eesti keelt, kes kirjeldas, et Seppälä klient on täiskasvanud naiselik naine (kuid seejuures mitte kammitsetud oma vanusest) kes otsib klassikalist, modernset kuid lihtsat stiili – võib-olla kontori-, võib-olla vabaajariideid. Lisaks pakume suurematele suurustele kollektsiooni Great Girls.

Tänases tempokas maailmas otsivad inimesed jääva väärtusega riideesemeid, mis on tehtud jätkusuutlikest materjalidest ning on kergesti kombineeritavad igapäevaselt! NB! Brändi uued reklaamnäod on tavalised inimesed, vahetud ilusad inimesed, erinevate rõivasuurustega.

Uus & sobivam Seppälä rõõmustab tervet peret, sest valikus on naiste-, meeste- & lastekollektsioonid!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena