Koostöö raames saab Inglismaa jalgpallilegendist Biotherm Homme’i esimene globaalne kõneisik. David Beckhami esmane Biotherm Homme’i kampaania brändi populaarseima näokreemi Aquapoweri heaks jõuab avalikkuse ette online’is tänavu juunis.

“Ma olen põnevil, et saan töötada koos Biotherm Homme’iga,” ütles David Beckham. “Ma olen mõelnud nahahooldustoodete loomisest juba pikka aega. Alles Biothermiga rääkides sai kõik selgeks. Nad on täpselt sama ambitsioonikad nagu mina. Me ei jõua ära oodata, kuni saame enda töö vilju näidata.”

“Biotherm Homme’i ja David Beckhami partnerlus kompab meeste nahahoolduse piire ja tugevdab meie brändi liidripositsiooni,” ütles David Fridlevski, Biothermi peadirektor. “See on esimest korda, kui sellise staatusega kuulsus arendab nahahooldustooteid meestele. Me oleme väga uhked, et saame olla David Beckhami partnerid ja tuua turule tema nägemuse nahahooldusest. Meil on väga hea meel tervitada teda kui meie uut kõneisikut.”

“Meeste hooldustooted on meie jaoks märkimisväärne ärivõimalus,” ütles Jason Weisenfeld, Seven Globali president. “Biotherm Homme’i näol on tegemist ideaalse partneriga, kes aitab meil tõusta esmaklassiliseks ning globaalseks meeste nahahoolduse brändiks.”

Pikaajalise koostöö raames loodavad Biotherm Homme ja David Beckham muuta meeste suhtumist nahahooldusesse. David Beckhamit peetakse mõjukaks arvamusliidriks erinevast generatsioonist pärit meestele tema mitmekülgsete saavutuste tõttu. Beckham on tuntud kogu maailmas muljetavaldavate spordisaavutuste ja UNICEFi nimel tehtava heategevusliku töö poolest. Ta on austatud pühendunud pereisana. Ajakiri People pärjas ta hiljuti ka tiitliga “Sexiest Man Alive”.