EVO toodetest ei leia turunduslikke komponente, kujuteldavat tehnoloogiat, müüte ega koostisosi, mis on kasulikud ainult toote etiketil. EVO tooted tagavad professionaalse tulemuse säästes seejuures keskkonda.

EVO võib defineerida nii: tõde + ilu + õiglus

EVO tooteid testis tuntud ilublogija Triinu Liis Raudmägi (23), kes on muideks ka sel suvel abiellumas.

Triinu Liis töötab juba viimased viis ja pool aastat kinnisvara valdkonnas. Sellest viimased kolm aastat kinnisvaraarendusettevõttes müügijuhina. Enamuse ajast viibib ta ehitusobjektil või notaris. Väljaspool tööd on Triinu Liis suuremat sorti loomasõber. Tal on kodus kaks kassi ja tuhkur ja nädalavahetuseti pistab näpud mulda. Sel aastal soetatud maamaja, on koht kuhu nädalavahetuseks alati linnamüra eest põgeneda. See on Triinu Liisi arvates üks parimaid otsuseid, mida siiani ta koos elukaaslasega teinud on! Triinus voolab ema kaudu vene ja azerbadžaani verd. Samuti räägib ta puhtalt vene keelt. Sealt siis ka vähe temperamentsem loomus. Kõigele lisaks oskab Triinu Liis Eesti keelset viipekeelt. 

Blogimist alustas aastal 2012. Esialgu kirjutas endale. Siis avastas Triinu end lugemas mitmeid välismaiseid blogisid ja tahtis ka ise proovida. Sellel ajal Eestis veel nii palju blogisid ei olnud ja plaan oli eristuda "vlogimisega - ehk video blogimisega". Seda teeb Triinu Liis tänaseni ja talle väga meeldib! „See on nagu päevik. Ainult liikuvas pildis,“ kirjeldab Triin.Vahel on tal endalgi vahva ajas tagasi rännata ja olukordi meenutada. Video annab emotsioone nii palju ehedamalt edasi, kui lihtsalt fotod. Lisaks innustasid teda tekkinud lugejad. Nende positiivne tagasiside ja asjakohane nõu süstivad Triinusse enesekindlust ja energiat! Triinu kirjutab kõigest, mis teda ümbritseb ja millega ta parasjagu tegeleb. Ta on paras aktivist, seega materjalist puudust ei tule. Kirjutab tööst, loomadest, remondist maakodus, pajatab iluteemadel, kajastab reisilugusid ja viimane kord võttis ta blogilugejad kaasa Küprosel paraplaani hüpet tehes! Seda kõike nii teksti, video kui ka piltide näol. Eks kõige paremini räägib enda eest blogi ise: www.costany.ee

Esimene mulje, kui Triinu Liis nägi EVO toodete pakendit ja erilisi reklaamklippe:
PAKEND! Triinu ootas nii väga, et keegi teeks mõne sellise disainilt ilusa toote, mis sobiks tema skandinaavialikult valge koduga. Kirjusid totsikuid ta ei armasta.

Kõige esimesena katsetas ta Normal Persons shampooni ja palsamit. Esimese raksuga enne kasutamist ei saanud Triinu arugi, et tootel meeldiv lõhn oleks. Tundus selline mõru ja veider. Pestes, aga mattis mõnus piparmündilõhn terve ta vannitoa. Isegi kaasa Kristo hõikas hiljem vannituppa minnes, et mis asi seal nii isuäratavalt lõhnab?

Kõige enam kulub Mane Attention juuksemaski. Triinu on selles tootes päris üllatunud, sest tal on juba aastaid oma lemmik olnud ja see konkreetne mask konkureerib kenasti vana lemmikuga ning on oluliselt odavamas hinnaklassis! Tõeline „jackpot“ Triinu sõnul. Hetkel leiab tema riiulilt lisaks Normal Persons juuksesarjale ka Volume Gluttony shampooni ja palsami. Toodete juures meeldib Triinule nende üdini humoorikad ja kirjeldavad nimetused. Reisile haarab ta kaasa enamasti hea juukseseerumi ja kuivshampooni. Kuna juuksed on Triinul päris jonnakad, sest nad on juba loomulikult natukene lokkis ning neid peaks pesema 1-2 päeva tagant, on kuivshapoon vaieldamatult praktiline abimees.Triinu jaoks on kõige olulisem see, et juukseid ei tohi üle toita. Tema soovitus - see on nagu toitumisega: "Skip the diet, just eat healthy". Ühesõnaga tuleb kasutada kvaliteetseid juuksetooteid. Triinu toob esile EVO marketingi, see pole tavapärane juuksehooldusfirma, kus modellide asemel kasutatakse koera pilte ja on pööranud ajastu 80ndasse. Eriline turundusstiil, see on vastupidine trikitamisele. See on aus, astub välja ühiskonna poolt seatud standarditest ja on äge! Väga südamelähedane on ka firma "maailma paremaks tegemise" püüd, kasvõi alustades selles, kui firma jätab ära mõne koostisosa lihtsalt selleks, et olla vegan ja gluteenivaba.

Triinu soovitused baaskomplektiks, koduseks hoolduseks, et hoida juuksed terved ja läikivad:
Shampoon, palsam + juukseseerum! Ja nii igal korral. Kõige olulisem on see, et see sobiks Sinu juuksetüübile. Siis see toimib.

Meeste ja naiste juuksetooted ei peaks Triinu arvates erinevad olema. Tema kasutab elukaaslasega täpselt samu tooteid ega ole sellele kunagi mõelnudki.

EVO ametlik maaletooja on Cutrico. Evo on müügil teiste profesionaalsete juuksehooldusbrändide kõrval nagu: IdHair, KC Professional ja Envie. Kõik loetleletud brändid on saadaval cutrico.ee e-poes ja Cutrico esinduskaupluses Suur-Ameerika 37, Tallinn ja hästivarustatud ilusalongides üle Eesti. 

Loe Evo kohta rohkem aadressilt www.cutrico.ee