GALERII | Kultusmeigibrändi Urban Decay müügile saabumine tõi Kaubamajja kohale enneolematult palju huvilisi
Eile jõudis Tallinna Kaubamaja Ilumaailma müügile kauaoodatud meigikaubamärk Urban Decay. Urban Decay, mida on nimetatud Ameerika üheks edukamaks kosmeetikabrändiks, on ennekõike tuntud kergelt hullumeelse ja energiast pakatava imago ning alternatiivse tootevaliku poolest. Brändi suurt ootust ja populaarsust Eesti ilugurmaanide seas tõestas tõsiasi, et eile keskpäeval toimunud Urban Decay boksi avamisele kogunesid esimesed huvilised juba kell 9.00 hommikul.
Urban Decay on 1990. aastatel alguse saanud kaubamärk, millest on tänaseks saanud üks populaarsemaid kosmeetikabrände nii Ameerikas kui ka mujal maailmas. Esindatud igal kuul kümnetes ajakirjades, auhinnatud Allure’i parima ilutoote tiitliga ning tunnustatud loomade leebe kohtlemise ja vegan toodete eest, võib Urban Decayd pidada ka kõige laiemalt levinud kosmeetikabrändiks sotsiaalmeedias. Brändi Facebooki ja Twitteri kogukonnad on valdkonna suurimate hulgas ning iga päev kogub bränd hulgaliselt veebiarvustusi kogu maailmast. Oma tegeliku edu saladuse pühendavadki brändi loojad meigikunstnikele ja blogijatele, kes jagavad nende armastust uuenduslike omadustega toodete ja eksperimentaalsete värvide vastu.
Urban Decay müügiboksi avamisel Tallinna Kaubamajas oli kohal ka Urban Decay rahvusvaheline meigikunstnik Jillian Ward, keda abistas toodete tutvustamisel Urban Decay ametlik meigikunstnik Eestis, Gerda Miller. Urbanistliku meeleolu lõid avamisüritusel DJ-d Heidy Purga ja Liisi Voolaid.
Urban Decay tooted on saadaval eksklusiivselt Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas ning Kaubamaja veebipoes aadressil kaubamaja.ee.