Treeningsaali sisenedes tervitas mind särav ja sõbralik treener – olgu ka mainitud, et noor meesterahvas, kelle eeskujul oli naiste seas trenni tulnud ka korralikus osakaalus mehi. Treeningvahenditeks jagas treener kõigile kummilindid ning aegsasti varus igaüks omale ka mati. Mitte midagi rohkemat kaasa haarama ei pidanud – ei mingeid hantleid ega kaalukaid kettaid! Minu esimene mõte oli, et see trenn ilmselt raskeks ei lähe, aga jõudsin ma vaid nii mõelda kui kummilint alles näitas, mis puust treeningvahend ta tegelikult on!

Kummilindi hea omadus on aga see, et seda saab oma lihaste jõul venitada just nii palju kui parasjagu tahad ja jaksad ning mitte grammigi enam. Nii ei ole ohtu trenni ebamugavalt raskeks muuta ega end vigastada. Kummilindiga püsti ja matil pikali tehtud lihastreeningu harjutused olid kergesti mõistetavad ja teostatavad endale sobivas tempos ning sobiva intensiivsusega. Juba keset trenni tundsin, kuidas kogu keha on tublisti pidevas töös. Antud treening lubab keskenduda lihaskonna tugevdamisele ja lihastoonuse tõstmisele ning täpselt seda see mulle pakkuski. Tunnen tänaseni oma lihaseid selle kõige paremas mõttes.

Minu treenitud keha võib alguse saada tõepoolest just siit! 

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid