Xenia sai kutse Hiinasse vahetult pärast Tallinna moenädala publiku lemmiku tiitlit ning arvab, et Eesti loome näitamine väljaspool kodumaad on väga oluline mitte ainult kultuuriliselt, vaid ka majanduslikust aspektist. Eesti disaini edukas eksport Aasias annab Eesti loomele tuge ning toetaks ka edaspidist arengut.

Harbinis 12.–16. jaanuaril toimunud moenädalal astus REBELLIONAIRES lavale kaks korda suuremas kooseisus kui Tallinnas. Moenädala raames toimunud konverentsil 2018 World Designers Conference esines Xenia Joost loenguga tuleviku tarbimiskäitumisest REBELLIONAIRESi näitel.

Noortele ja noortemeelsetele mõeldud Eesti esimene agender-rõivabränd on inspireeritud tänapäeva siltideta ühiskonnast, kus tüdrukud võivad olla rallisõitjad ning poisid kanda roosat. Bränd ise on tugeva tänavastiili suunitlusega ning fookuses on riided, milles aktiivsed noored tunnevad ennast iseendana ja mugavalt. Bränd on saanud väga postiivset tagasisidet nii kodumaal kui ka Aasias.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid