Rihanna andis Snapchati koduvägivalla-teemalisele naljale terava vastuse
Sotsiaalmeediarakendus Snapchat avaldas hiljuti halvamaigulise reklaami, milles pani kasutajad valiku ette, kas nad eelistaksid anda Rihannale kõrvakiilu või virutada Chris Brownile rusikaga.
Küsimus paistis vihjavat 2009. aasta juhtumile, kui räppar Chris Brown mõisteti süüdi füüsilises vägivallas tollase tüdruksõbra Rihanna vastu. Raklaam võeti kiirelt käibelt ning Snapchati esindaja vabandas ja kinnitas, et see sai heaks kiidetud ekslikult.
Rihanna nende vabandust vastu ei võtnud ja küsis, miks Snapchat otsustas meelega teha koduvägivalla ohvrite üle nalja.
„Tahaksin nimetada seda teadmatuseks, aga tean, et te pole nii lollid,“ kirjutas ta Instagrami postituses. „Te kulutasite raha millegi animeerimisele, mis häbistaks teadlikult koduvägivalla ohvreid ja naeraks nende üle!!! Asi pole mu isiklikes tunnetes, sest neid mul eriti pole… vaid kõigis naistes, lastes ja meestes, kes on olnud minevikus koduvägivalla ohvrid ja eriti neis, kes pole sellest veel pääsenud… Te vedasite meid alt! Häbi teil olgu.“
Pärast Rihanna sõnavõttu langesid Snapchati aktsiad nelja protsendi ehk umbes 800 miljoni dollari võrra.