Ka Annale usaldati Vanemuise tükkides suuri rolle: “Lumekuningannas” oli ta Gerda ja “Pähklipurejas” Nukk. “Ma ei olnud ehk tehniliselt kõige täpsem, aga mulle jäi etenduse ülesehitus ruttu pähe ja seetõttu mind suurele lavale valitigi,” rääkis ta.

Annat paelus klassikalise balleti romantilisus ja ta oli valmis väga palju panustama, et tõusta selles maailmas esimeseks, ent kui ta 16aastaselt Ameerikast pikast suvisest balletilaagrist naasis, saabus šokk.

“Baleriini seisukohast olin kõige paremas füüsilises vormis – poolteist kuud järjest tegin kuus korda nädalas ja kuus tundi päevas tugevat trenni –, aga ma olin nagu sant! Selg valutas, liigesed olid haiged – keha oli nii katki, et ei saanud liikuda. Mõistsin, et läbi sellise ebainimliku valu ma priimabaleriiniks ei tõuse... Rääkisime juhendajatega ja ma sain kinnitust oma kartusele, et ainult läbi tohutu töö ma solistiks ei saa. Sünnipärast andekust jäi väheks ja mina ei ole vist see, kes tagaritta tantsima jääb,” tunnistas ta.

Ballett pole Anna elust aga sugugi kadunud. Vabal ajal annab ta telemaja töötajatele balletitunde!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena