FOTOD | Tallinn Dolls ja Hanna Martinson lõid julge moekollektsiooni: julgus, enesekindlus ja -teadlikkus on seksikad!
Tallinn Dolls ja Hanna Martinson ühendasid jõud ja lõid kollektsiooni "A COLOUR AFFAIR". kollektsooni märksõnadeks on iseloomuga toonid, silmapaistvus ja otstarbekus.
Hanna, kes ise suur tossufänn, peab oluliseks, et kõik riided oleksid vabalt kantavad nii kontsa kui madala jalanõuga. Tema enda lemmikuks on tumepunane naiselik volangidega seelik, mida ei pea kandma vaid kontsadega – see sobib valatult ka ketsidega. Seeliku voolavus ja latiinolikkus muudavad sammu eriti vallatuks. "Teiseks lemmikuks on oranžid roosa triibuga püksid, mis on supermugavad, kuid samas ei anna mugavus stiilile allahindlust. Hanna kolmas lemmiktoode on julgusest pakatav roosa jumpsuit. See on särtsakas, silmapaistev, naiselik ja… mugav! Jah, seda ei taha isegi seljast võtta. Nii julget tooni kandev naine peab olema üks enesekindel tegelane!" lisab Hanna Martinson.
Kollektsiooni kuuluvad tooted sai üles pildistatud Noblessneri sadamas, mis on hetkel põnevate muutuste ees. "Kuniks seda toorest ilu seal jagub, tahtsin selle oma kollektsiooniga samale pildile jäädvustada. Konkreetsed toonid ja lihtsad lõiked kõrvuti murenevate pindade ja lagunevate seintega on vastandlik, kuid sedavõrd põnevam on ka tulemus," jutustab Hanna.
Kõik kollektsiooni kangad on valitud põhjusega silmapaistvad – julgus, enesekindlus ja -teadlikkus on seksikad! Hanna on elu jooksul seoses riietumisega õppinud, et kõige olulisem on mugavus. Antud kollektsiooni loomisel lähtuti, et riie oleks stiilne, kuid mugav.
Loomade huvide ja õiguste eest seisva organisatsiooniga Loomus liitunud Hanna Martinson on suur loomasõber, kes on võtnud oma südameasjaks suunata inimeste tähelepanu probleemile, mille kõrval eksisteerime – kurvad ja piinatud loomad. Ta leiab, et liiga palju on neid isendeid, keda kasutatakse meelelahutuses, põllumajanduses, loomakatsetes ja karusnahatööstuses. "Oma igapäevaste valikutega saame lihtsalt viia ellu väikesi muutusi, mis praeguste ja järeltulevate loomade elu paremaks muudavad. Sellepärast lõin sõnumitega dressipluusid ja T-särgi: "DOG TO ME", "MAKE LOVE NOT FUR" ja "MÄRKAMISKULTUUR"," räägib Hanna. Iga müüdud toote tulust läheb 10 protsenti loomade eestkoste organisatsiooni MTÜ Loomus toetuseks.