See trendikas värv on uus viis, kuidas moeteadlikud naised oma välimust kallimaks muudavad
Ookerkollane, kaneel, rooste, põletatud oranž ja terrakota – need on mitmed toonid, mis kehastavad selle hooaja üht suurimat värvitsuunda.
Moemaailm paistab olevat selle tooni pärast lausa arust ära olevat. Pinterestis on viimase kuue kuu jooksul terrakota tooni salvestamise populaarsus kasvanud 95 protsenti ning sellest on kujunenud moekate naiste üks nippe, kuidas anda oma välimusele hinnaline väljanägemine.
Värvitooni populaarsus peitub selle mitmekesisuses: ta pakub seda sama naturaalset viimistlust, mida monokroomsed värvid, aga ta paistab ka huvitava toonina silma, olles mitte nii silmatorkav kui oranž, aga vähem igavam kui tavaline pruun. Mõtle sellele kui 2018.aasta vastele Giorgio Armani loodud "greige" toonile.
Terrakota toon näitas nägu juba sügis-talv 2017 Mulberry ja Prada moeetenduses. Kevad-suvi 2018 kollektsioonis esitles moelooja Natacha Ramsay-Lev moelaval terrakota tooni sametist kostüümi Chloé etenduses. Maha ei ole jäänud ka kultusbrändid nagu Jacquemus ja Nanushka. Kiirmoebrändidest pakub rõivaid populaarses toonis näiteks Mango.
Vaata mõningaid näiteid, kuidas seda mitmekülgset värvi oma riietuses kohandada: