VÄGEV! Kuulus disainer kasutab sügiskollektsiooni reklaamnäona oma 81-aastast vanaema
Samal ajal kui Maxwell säilitab head suhted oma kuulsate fännidega nagu Lady Gaga, Gigi ja Bella Hadid, siis seekord otsustas moelooja oma loomingu austajaid üllatada. Maxwell valis oma vanaema kampaania keskpunkti ning avaldas selle enne hooaega. Valiku põhjus aga on sama armas kui kampaania ise.
"Kui sa lähed maailma, et oma unistusi täide viia, pead jätma oma pere ja see on väga raske," kommenteeris moelooja väljaandele Glamour. "Ja sa loodad, et saad teha midagi, mis teeb nad su üle uhkeks. See annab sulle natuke edu ja neile tunnustust," lisas Maxwell, et ta tunneb uhkust ja elevust, et on jõudnud punkti, kus saab seda teha ja ka vanaemale uue eesmärgi anda.
Maxwellil sündis idee vanaema kampaaniasse kaasata aasta tagasi. Algselt oli tal plaanis kasutada teist vanaema, aga tema lahkus enne, kui sai idee teoks teha. "Ma kasvasin üles koos temaga riiete poes, riidepuude all, kassaaparaadi all. Ta tõukas mind selleni, mida ma täna teen. Ma usun, et ei ole paremat viisi austada teda, kui anda talle see ruum."