ALPAKA kaasasutaja ja tegevjuht Peeter Pappel kiidab Pariisi messi rahvusvahelisust ja head mainet. “Meie jaoks on Pariisi mess kahtlemata üks olulisemaid kanaleid rahvusvahelise ostja leidmiseks. Käime iga aasta ka teistel messidel Saksamaal, Ameerikas ja Jaapanis, ent nende külastajaskond on pigem regionaalne,” räägib Pappel. “Viimastel aastatel oleme panustanud palju ka messiboksi kujundusse ja see on toonud palju positiivset tagasisidet ja ka tellimusi. Aasta-aastalt käies kasvab tasapisi ka brändi tuntus, on tekkinud püsikliendid ning ka maailma tuntumad poed on hakanud meid üles leidma. Ka sel aastal ootame messilt olulist tellimuste kasvu.” Sel suvel kinnitas EAS ka ettevõtte arenguplaani järgmiseks pooleteiseks aastaks, ühtekokku toetatakse seitsmel välismessil osalemist. Pariisi mess on neist esimene.

Ambitsioonikas ALPAKA kaasab augusti lõpuni investeeringuid ka ühisrahastusplatvormil Fundwise. Kogutud rahaga plaanitakse märgatavat käibekasvu eksportturgudel, laiendada veelgi edasimüüjate võrgustikku ning suurendada müüki lõpptarbijale. Juba sel aastal prognoosib firma 30% ekspordikasvu ning lisaraha saamisel oodatakse kasvu mitmekordistumist lähiaastatel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena