Eesti luksusbränd osaleb moepealinna tippmessil
Suve lõpuni ühisrahastusplatvormil Fundwise investeeringuid kaasav Eesti oma elustiilimärk ALPAKA osaleb septembris toimuval Pariisi suurimal ja mainekaimal disainivaldkonna messil Maison & Objet. 2007. aastal asutatud bränd toodab sisustusaksessuaare ja moodi alpakade villast ja nahast ning ühendab põhjamaist disainikeelt Peruust pärit hinnalise kiuga. Ettevõtte osaleb messil juba kümnendat aastat. Tuleval kuul esitletakse esmakordselt avalikkusele disainer Anni Ilvese selle sügis-talve kollektsiooni uudistooteid.
7-11. septembril Pariisis aset leidev sisustus- ja elustiilimess Maison & Objet toimub juba aastast 1995 ning on tänaseks kasvanud disainivaldkonna kogu maailma üheks aasta tippsündmuseks. Mess toimub igal aastal kaks korda ning koondab selleks ajaks moepealinna kokku disainisektori professionaalid ning maailma tippkaubamajade ja -butiikide ostupersonali. Messil osaleb iga-aastaselt 3000 eksponenti ning ligi 90 000 külastajat 200 eri riigist.
ALPAKA kaasasutaja ja tegevjuht Peeter Pappel kiidab Pariisi messi rahvusvahelisust ja head mainet. “Meie jaoks on Pariisi mess kahtlemata üks olulisemaid kanaleid rahvusvahelise ostja leidmiseks. Käime iga aasta ka teistel messidel Saksamaal, Ameerikas ja Jaapanis, ent nende külastajaskond on pigem regionaalne,” räägib Pappel. “Viimastel aastatel oleme panustanud palju ka messiboksi kujundusse ja see on toonud palju positiivset tagasisidet ja ka tellimusi. Aasta-aastalt käies kasvab tasapisi ka brändi tuntus, on tekkinud püsikliendid ning ka maailma tuntumad poed on hakanud meid üles leidma. Ka sel aastal ootame messilt olulist tellimuste kasvu.” Sel suvel kinnitas EAS ka ettevõtte arenguplaani järgmiseks pooleteiseks aastaks, ühtekokku toetatakse seitsmel välismessil osalemist. Pariisi mess on neist esimene.
Ambitsioonikas ALPAKA kaasab augusti lõpuni investeeringuid ka ühisrahastusplatvormil Fundwise. Kogutud rahaga plaanitakse märgatavat käibekasvu eksportturgudel, laiendada veelgi edasimüüjate võrgustikku ning suurendada müüki lõpptarbijale. Juba sel aastal prognoosib firma 30% ekspordikasvu ning lisaraha saamisel oodatakse kasvu mitmekordistumist lähiaastatel.