Eesti moedisaini suurima eksportija rebrändingu põhjused tulenevad eelkõige muutustest globaalses tarbijakäitumises, moetööstuse turunõudluses ning digitaliseerumises. Baltika juhatuse liige Meelis Milder tõdeb: „Soovime olla need, kes pioneeridena tunnetavad ära värsked ühiskonnatrendid ning muutused meie potentsiaalsete klientide maailmavaates ning põhiväärtustes. Baltikal on minevikust ette näidata ridamisi julgeid ja edukaid muutuseid - näiteks vertikaalse ärimudeli juurutamine 1999. aastal, Montoni kui rahvusvahelise moebrändi loomine ja turundamine aastatel 2002-2004. Nüüd on taas käes aeg reformideks."

Meelis Milder

Muutused ei seisne ainult uue logo ja nimetuse kasutuselevõtus. Pikaajaline protsess hõlmab ümberkorraldusi organisatsiooni strateegilistes ja taktikalistes plaanides tervikuna tuginedes kolmele huvigrupile – klientidele, B2B-partneritele ning meeskonnale. Vérenni kui brändi arendamise eesmärk on hoogustada ettevõtte rahvusvahelistumis- ning ekspordiprotsesse ja tagada müügimahtude kasv koduturgudel, pakkudes klientidele kvaliteetsemat ning „uue põlvkonna“ kogemust erinevates kanalites, nii online-ja offline-kanalites kui ka jaekaubandusvõrgus. Küppar selgitab uuenduste ulatuslikkust: „Muudatus hõlmab lisaks lojaalsusprogrammi, reklaamikeelt, e-poodi ning seob ühtseks tervikuks erinevad moekollektsioonid.“

Katusbrändi turule toomise tulemusel optimeeritakse Baltika üheksast erinevast kaubamärgist koosnevat müügikanalite ja moebrändide portfelli. Lähiaastate jooksul jääbki Vérenni juhtivaks brändiks Baltika nn mainstream-segmendis, kattes eelkõige tänaste Mosaici ja Bastioni lojaalsete klientide vajadused, kuid seejuures hõlmates ka uusi sihtgruppe. Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega jätkatakse premium- ja fashion-segmendis.

Esimese sammuna viiakse aga ühtse nime alla multibrändi poed, sh ka veebipood. Lisaks testitakse uusi poeformaate, muuhulgas rakendatakse showroom´i ja hüpikpoe kontseptsiooni. Värske käsituse järgi loodud Vérenni esinduspood avatakse juba sel sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena