Fotod: lauljatar Ariana Grande promob uues kampaanias 90-ndaid
Lauljatar Ariana Grande lõi käed spordibrändiga Reebok, et tuua 90-ndad uue kampaaniaga tagasi moepilti.
Uus mudel esindab tenniste ikoonilist ajastut – pöörased struktuurid, kõrged platvormid ja parem ehitus. Rapide mudel tähistab isikupärasust ja iseseisvust üheskoos superstaari Ariana Grandega.
Uus tossumudel esindab retrostiili ja moodsat lihtsust ning on inspireeritud originaalsetest 1990-ndate disainidest. Samal ajal väärtustab see esteetikat ja edasijõudnud tehnoloogiat.
Grande fännab 1990-ndaid ning rõhutab kampaaniaga individuaalsust ja julgust. Reeboki logo ja iseloomulikud värvid rõhutavad mudeli päritolu. Ülaosa on valmistatud elastsest õhku läbilaskvast nailonmaterjalist, mida toetab kunstnahk. Väikesed sünteetilised detailid ja kaunistav õmblus rõhutavad jalanõu olemust. Lõppviimistluseks on jalanõul EVA-vahust tald, mis meenutab tüüpilist vanakooli Reebok Rapide stiili. Mudel on ka 90-ndate kultuuri tribuut, kuna see esindab uut moe dimensiooni – sellist, kus värv on keskne element.