Chloë Grace Moretzi ilu saladused: 30 erinevat toodet ja unikaalsed aroomid!
Aprillis oma kallimast Brooklyn Beckhamist lahku läinud modell-näitleja Chloë Grace Moretz on naine, kelle kaunidusest lihtsa ilu austajad lausa vaimustunud on. Ta toonib küll oma kulme tumedamaks ja on eriline nahahoolduskummardaja, ent tegelikkuses lihtne preili, kes tahab igale noorele naisele öelda: "Mida enam nad mõistavad, et staaride punavaiba-look on võlts, seda vähem on nad kriitilised, et samasugused välja ei näe."
21-aastane Mortez on üllatavalt aus, rääkides, kui palju kunstlisasid ta kasutab: "Jah, ma kannan juuksepikendusi. Selles kõiges on midagi võltsi," tõdeb ta ajakirjale InStyle antud intervjuus. "Seda ma tahangi noortele öelda: mida enam nad mõistavad, et see pole tõeline kõik, seda vähem alahindavad nad end. Kui ma ei ole punasel vaibal või pildistamisel, ei näe ma ka selline välja," viitab ta, et igapäevaelu ei ole sugugi nii glamuurne.
Kui kaamerate ees olemine välja arvata, on tema jaoks olulisel kohal Pilates, tervislik toit ja nahahooldus, millega nakatas teda juba 10-aastasena esmakordselt tema vend, määrides talle silma alla kreemi. Tänaseks tunnistab ta, et kuna noorena võitles ta ka tsüstilise aknega, sai nahahooldusest tema kinnisidee, mis on täna viinud selleni, et ta kasutab päevas 30 erinevat toodet, millest 12 on kreemid, mis alates rakutasandist kuni keerukate keemiliste koorimisteni aitab tal nahka, mis on modelli ja näitelja töövahend, kontrolli all hoida.
Huvitavaim ilurutiin Mortezi päevas on kindlasti, olenemata kasutatud jumestuse kogusest, kõige selle eemaldamine oliiviõliga. "Ma pesen puhta oliiviõliga oma nahka, kuni kõik eemaldub," selgitab ta, et alles siis jõuab tema puhastusrutiin pesugeeli, koorija ja mis kõige olulisem: niisutajani, millest eriliselt meeldivad talle Babori õliampullid.
Lisaks pildile püütava kaunidusega käib temaga kaasas ka alati lõhnaloor, mis teistest märkimisväärselt erineb, sest Chloë on enda jaoks avastanud lõhnade kombineerimise, kasutades läbisegi erinevaid või segades meeldivaid parfüüme veel omakorda vastavalt tujudele aroomiõlidega, otsides noore seiklejana tänini seda õiget.
"Ma segan ka uut Coachi Floral parfüümi, mille reklaamnägu ma olen, erinevate parfüümidega," räägib kaunitar, kes armastab nii ilu- kui moevalikutes hüpelda ennastotsivalt naiselikkuse ja poisiliku ükskõiksuse vahel.
Coach Floral lõhna loojad on parfüümi loomisel tõlgendanud helendavat kevadist Ameerika preeriat: see parfüüm on puuviljane ja lilleline ja rõõmus, samas ka tugev – just nagu kaasaja naine. “Selleks, et olla edukas, ei pea tingimata olema agressivne ning karm,” selgitab Mortez oma nägemust selle kandjast ning on ise ehe tõestus, et eeskujuks olla saab ka lihtsuse ja aususega.