Moemaja Michael Kors ostis Versace’i krõbeda summa eest. Mis saab brändist edasi?
Kui varem levisid sellest pelgalt kuulujutud, siis nüüd on asi ametlik: Michael Kors Holdings Limited ostis Itaalia luksuskaupade brändi Versace’i, mis loodi 1978. aastal Gianni Versace’i poolt, küllaltki krõbeda summa eest ära. Bränd läks kaubaks pisut rohkem kui 2,12 miljardi dollari eest. Peale tehingut vahetab brände omav firma ka nime ning sellest saab Capri Holdings Limited.
“See kõik on Versace’i jaoks põnevust tekitav,” sõnas moemaja loominguline juht Donatella Versace. “Rohkem kui 20 aastat on möödunud ajast, kui võtsin koos oma venna Santo ja tütar Allegraga firma üle ja olen uhke, et Versace püsib moemaailmas ja tänapäevases kultuuris tugevana,” lisas naine.
Donatella Versace arvab, et Versace’i brändile pole omane mitte ainult nende iseloomulik stiil, vaid ka mitmekesisus, mis annab inimestele võimaluse olla isikupärane. “Usun koos Santo ja Allegraga, et see samm annab Versace’i brändile võimaluse jõuda kaugemale kui eales varem,” lisab Donatella.
Versace’i perekonnaliikmed jäävad firmasse edasi ja igaühel on oma roll. Näiteks Donatella Versace’i jätkab disaineri ja loomingulise juhina. Oma ametipositsioonil jätkab ka firma praegune tegevjuht Jonathan Akeroyd.
Capri Holdings Limited tegevjuht John Idol arvab, et Donatella Versace’i omapärane ja esteetiline stiil on justkui Versace’i brändi süda. “Donatella jätkab brändi loomingulise poole juhtimist,” sõnab mees ja lisab, et ootab huviga temaga koostööd. Idoli arvates on Versace justkui Itaalia moeluksuse võrdkuju.
Kors ütles väljaandele Vogue, et tal on ülimalt hea meel selle üle, et Versace’i moemaja kuulub nüüd nende ülemaailmsesse luksusbrändigruppi. “Olen aastaid olnud Donatella ja tema loomingu suur austaja. Mul on väga hea meel, et meie gruppi on lisandunud bränd, mis hindab disaini, stiili ja meisterlikkust,” lisas mees.
Uus omanik kavatseb suurendada Versace kaupluste arvu 200 poelt 300-ni. Samuti soovib omanik Versace'i käivet enam kui kahekordistada kahe miljardi dollarini, suurendades jalanõude ja aksessuaaride müügitulu osa 35 protsendilt 60 protsendini.
Allikas: vogue.com