GALERII | Stiiligurud tutvusid sügistrendidega: vaata, millised märksõnad on sel hooajal hitiks kujunenud!
Eile esitleti Marsaana showroom’is moeajakirjanikele, stilistidele ja sotsiaalmeediamõjutajatele sügis-talv 2018 moe- ja ilutrende. Vaata, millised on selle sügise trendisuunad ja kes kohal olid!
Ikooniline Ameerika teksakaubamärk Levi's® pakub sel hooajal 90ndate mõjutustega lühikese lõikega kilejopesid, samuti on kasutusele võetud retrostiilis logo ja alt laienevad teksad. Sügis-talv 2018 kollektsioonist ei puudu ka kunstlambavillast mantel. Skandinaavia juurtega bränd MARC O’POLO , kes on tuntud oma kaasaegse klassikalise stiili, heade materjalide ja kõrgkvaliteediliste õmbluste poolest, näitas hooajahitte: kõhukotid, seljakotid, logodega nokamütsid. Ei puudunud ka koortriidest seelik, püksid ning hubased kudumid. E-kaubamaja Cellbes üllatab põnevate jalanõude ning sel hooajal samuti populaarse kunstkarusnahaga, mida leidub nii musta kui ka mustrilisena.
Ilusuundadest on Eestit tabanud kaks suurt trendi: seerumid ja Korea kosmeetika.
Seerumid sisaldavad kõrgemas konsentratsioonis nahka mõjutavaid aktiivaineid, olles tekstuurilt geeljad. Juuksehooldustoodete kaubamärk Placent Activ on tulnud välja uudistoote ripsmeseerumiga, mis sisaldab naturaalset platsentaekstrakti. Seerum aitab vähendada ripsmete väljalangevust ja muudab ripsmed pikemaks ja tihedamaks.
Korea ilutooted on viimaste aastate jooksul üha enam populaarsust koguma hakanud. Eriliseks teevad need tooted innovaatilised ja efektiivsed koostisosad, näiteks teolima, herilaste mürk, kasemahl. Sageli kasutatakse antioksüdante, mis on põletikuvastase toimega ning aitavad naha vananemise vastu. Väga olulisel kohal on keskkonnateadlikkus ja efektiivsed toimeained, mida on võimalik loodusest leida. Samuti on suureks tõmbenumbriks väga hea hinna-kvaliteedi suhe. Tihtipeale võib leida just Korea ilubrändide tooteid erilistes pakendites, kuna konkurents on tihe ning silma peab riiulitelt paistma. Lõuna-Korea nr 1 ilubränd TONYMOLY saabus sel sügisel Eestisse ja on vallutanud ilutoimetajate ja -blogijate südamed oma panda- ja banaanikujuliste pakendite ja heade lõhnadega.