Uus uuring näitab, et "Kate Middletoni efekt" on endiselt väga tugev, mis puudutab Ameerika inimesi ning rahvas võtab endiselt tema riietust omale eeskujuks. Fakt on, et ta on suurim mõjutaja kuningliku pere seast, hoolimata sellest, et ka Meghan Markle populaarus on meeletu suur.

Briti konsultatsioonifirma Brand Finance tegi uuringu 1515 ameeriklase seas üle riigi ning uuris, millised tunded on neil Briti kuningapere suhtes. Selgus, et nii Cambridge'i paar, kui Sussexi paar on mõlemad tohutult populaarsed.

Catherine on endiselt kõige mõjuvõimsam stiilimõjutaja – kui ta kannab mõnda Briti toodet, kasvab selle ihaldatus ameeriklaste seas 37,6 protsenti. Tema mõju on suurim just moe ja ehete valdkonnas, aga ka kodutoodete ja koguni autode valiku seas.

Meghan Markle ei jää palju maha, hoides teist positsiooni, kasvatades toore ihaldusväärsust 35 protsenti. Prints Harry kasvatab asjade ihaldusväärsust 31,9 protsenti ning William 27 protsenti.

Ettevõte aga tunnistas, et uuring viidi läbi septembris, ehk enne, kui Meghan ja Harry Austraalia tuuri ette võtsid ja ka enne, kui nad beebiootusest teatasid. Need aspektid võisid nende mõjuvõimsust nii kasvatada, et Cambridge'i paari edastada.

Allikas: Harper's Bazaar