FOTOD | Vägev! Uus Eesti lastemoe bränd sai Itaalias messil väärt auhinna
Apocalypto Kids on värske Eesti lastemoe bränd. Alles oma teise kollektsiooniga välja tulnud ja esimest korda suurema publiku ette astunud bränd saabus äsja tagasi Itaaliast Pitti Bimbo moemessilt koos uhke auhinnaga. Eesti moelooming paistis Firenzes silma julgelt eristuva disainikeelega ja äratas palju huvi.
“Juba esimesel päeval, kohe kui messi uksed avati, täitus meie boks huvilistega. Me kohe kindlasti ei osanud selist tähelepanu oodata,” ütlevad ütlevad Sandra Ojamäe ja Kirsi Altjõe, kes on uue brändi loojad. “Apocalypto Kids on väga isemoodi bränd - meil pole ühtegi niiöelda tavalist toodet, kõik on pöörane ja sillerdav… Ju siis sellist silmatorkavat moeloomingut oldigi oodatud.”
Kolm päeva Firenzes Pitti Bimbo lastemoe messil oma loomingut tutvustanud Apocalypto Kids võib oma esimese avaliku esinemisega rahule jääda. Tagasi tuldi parima moebrändi auhinnaga uute tulijate kategoorias (messist võttis osa 564 moebrändi, kellest 161 olid uued nimed) ning sügisest saavad Apocalypto pöörased disainipalad olema müügil mitmetes Euroopa butiikides, aga ka näiteks Shanghais ja Kataris.
Disainer Sandra Ojamäe on miksinud mugavat tänavastiili silmatorkavate kõrgmoe elementidega. Kollektsioonis on palju sametit, litreid, narmaid ja chanellilikku tviidi.
Apocalypto Kidsi sügis-talv 2019 kollektsioon valmis koostöös illustraator Eili Lepikuga, kes disainis spetsiaalselt lastemoe brändile silma-teemalised joonistused.