Kolm päeva Firenzes Pitti Bimbo lastemoe messil oma loomingut tutvustanud Apocalypto Kids võib oma esimese avaliku esinemisega rahule jääda. Tagasi tuldi parima moebrändi auhinnaga uute tulijate kategoorias (messist võttis osa 564 moebrändi, kellest 161 olid uued nimed) ning sügisest saavad Apocalypto pöörased disainipalad olema müügil mitmetes Euroopa butiikides, aga ka näiteks Shanghais ja Kataris.

Disainer Sandra Ojamäe on miksinud mugavat tänavastiili silmatorkavate kõrgmoe elementidega. Kollektsioonis on palju sametit, litreid, narmaid ja chanellilikku tviidi.

“Ka uue kollektsiooni nimi on intrigeeriv - Keep an Eye on Me - ehk Hoia mul silm peal või pane mind tähele,” ütleb Sandra. "See on mitmetähenduslik nimi. Ühelt poolt oleme uus bränd ja tahame, et meile tähelepanu pööratakse. Teisalt on need lapsed, kes sellist julget moodi kandma hakkavad, need suured isiksused, kes maailma muudavad. Neil lastel tasub silm peal hoida.”.

Apocalypto Kidsi sügis-talv 2019 kollektsioon valmis koostöös illustraator Eili Lepikuga, kes disainis spetsiaalselt lastemoe brändile silma-teemalised joonistused.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid