Lõhnagurmaanid avastasid Quintessence'i luksuslikku parfüümimaailma
Poe avamise idee sai alguse soovist pakkuda nii naistele kui ka meestele kvaliteetseid, naturaalsete koostisosadega käsitööparfüüme. Parfüüm on nähtamatu, aga samal ajal unustamatu aksessuaar, mis sobib igaühele. Tuleb ainult avastada see õige.
Quintessence tähendab täiuslikku kvaliteedi ja seisuse näitajat, selle kriteeriumi alusel on valitud butiiki kõik parfüümid. Quintessence'i Baltikumi esindaja ja lõhnagurmaan Arthur tahab tuua inimesteni midagi haruldast, vääruslikku, unikaalset. Seda midagi, mida on raske leida. Sellepärast leiabki butiigist ainult kõige haruldasemaid lõhnaelamusi.
Igal parfüümil on oma loomislugu. Arthuri sõnul on luksuslik parfüüm nagu poeetiline alkeemia lõhnapurgis: „Ta ei ole intellektuaalne, aga mõjub nagu kunstiteos.” Mees on osalenud rahvusvahelistel parfüümikoolitustel, et tutvuda parfümeeria traditsioonidega ja ammutada teadmisi ala meistritelt. Quintessence avas esimese poe Riias ja seal on praegu juba kaks poodi, soov on ka Eesti lõhnanautlejani jõuda.
Nišiparfüüm on inimesele, kes soovib eristuda ja rõhutada enda isikupära. Tegemist on lõhnaga, mis ei ole mõeldud massidele, vaid lõhnagurmaanile, kes hindab parimate meistrite loomingut ja mõistab, mis on lõhnamaailma creme de la creme.
Stiilse butiigi leiab T1 Malli teiselt korruselt ja selle tunneb juba eemalt ära luksuslike aroomide järgi. Sisse astudes võtavad kliendi vastu spetsialistid, kes teavad, et parfüüm on isiklik maagia, esimene mulje ja viimane mälestus, ning leiavad oskuslikult ideaalse lahenduse ka kõige nõudlikumale kliendile.
Parfüüm on igaühele väga isiklik, mis tegelikult peegeldab parfüümikandja südant. Nii leiabki sealt väga erilisi teoseid – igale hingele ja südamele.
Märkimisväärne on ajaloolise Prantsuse luksusliku juveelifirma Van Cleef & Arplesi parfüümikollektsioon, mille kõige uuem parfüüm on Rose Rouge. Lõhnabuketi südames domineerivad türgi roos ja roosiessents. Parfüümi delikaatselt nahale tilgutades on tunda killukest mõru kakaod koos patšuliga. Parfüüm toob õrnalt esile austusavalduse lillemaailma kuningannale – roosile. Seda tasub avastada.
Kui soovid end aga tunda kui boheemlasest visionäär Pariisi looklevatel bulvaritel, siis Alexandre J parfüümid teevad selle võimalikuks. Alexandre J on Prantsuse humanist ja kunstnik, kelle suur kirg on reisimine, mis peegeldub hästi ka tema lõhnaloomingust. The Collector Rose Oud on 2012. aastal loodud idamaine parfüüm, mis on mõeldud nii meestele kui ka naistele. Lõhna teeb eriliseks eksootilisuse ja modernsuse lummav kooslus, mis on saavutatud roosi, sidruni, muskuse ja pirni segust. Arthuri sõnul on enamik butiigis esindatud parfüümid unisex-kontseptsiooniga. Arthur on avastanud Alexandre J kollektsioonist isegi enda lemmikparfüümi, mis võib esialgu tunduda magusana, kuid tegelikult rõhutab mehe seksapiilsust.
Itaallased on alati osanud nautida elu mängulist võlu ja muidugi ka häid parfüüme. Nii on saanud sooja vastuvõtu Itaalia nišilõhnade bränd Laboratorio Olfattivo. Parfüümimaja sündis 2009. aastal Daniela Caoni ja Roerto Drago armastusest unikaalsete lõhnasensatsioonide vastu. Kollektsioonis on väga lai valik parfüüme nii naistele, meestele kui ka kahepeale jagamiseks.
Tõelise kõrgklassi luksuse kummardajad leiavad enda jaoks suurepärase armastuse esimesest silmapilgust Moresque’i parfüümide hulgast. Moresque esindab lõhnamaailma koorekihti, ühendades endas ajatut Itaalia elegantsi, iidseid idamaised traditsioone ja modernse kunsti suursugusust. Iga parfüümipudel on käsitsi maalitud kunstiteos. Näiteks Sahara Blue Art on inspireeritud kõrbest. Selles on tunda värsket ingverit, sidrunit, koriandrit, lavendlit, muskust ja tammesammalt. Lõhnaelamus viib kandja just kui öisesse Araabia kõrbe, kus aeg peatub, saab tähti imetleda ja naudelda kõrbe lummavat maailma. Iga naine teab, et ta ei ole täiuslikult riietatud hea parfüümita, mis meelitaks ligi tähelepanu ja komplimente.
„Meie butiigis on võimalik see afrodisiaakum leida – parfüüm Aristocrat,“ muljetab Arthur.
Lõhnamaailm on väga kiirelt arenev. Mis on moes täna, ei pruugi seda enam olla homme. „Soov on tuua lettidele parfüümid, mida muidu võib leida Londoni luksuskaubamaja Harrodsi viiendalt korruselt,” nendib Arthur. Tulevikus on plaan viia lõhnamaailma kontseptsioon nii kaugele, et klient astub poodi, teab oma eelistusi, olgu selleks näiteks magus vanill, natuke muskust ja killuke jasmiini, ning kohapeal kombineeritakse ja valmistataksegi just tema isiklik ning unikaalne parfüüm.
Quintessence Haute Perfumerie kauplused asuvad Tallinnas T1 Mall of Tallinna kaubanduskeskuse 2. korrusel ning Riias kaubanduskesuses Spice ning vanalinnas aadressill Valnu 3.
Vaata lisaks: