„Näeme ka ise igapäevaselt Tallinn Design House kaupluses välismaalaste kasvavat huvi Eesti disaini vastu. Meil on mitmeid brände, kes oma põhjamaise minimalistlikkuse ning mänguliste nüanssidega põhjanaabritele väga meeldivad“, lisas ta.

„On tõeliselt hea meel, et peale pikka teekonda ja Tallinna Loomeinkubaatori ning moe- ja disainiettevõtjate ühiseid pingutusi saame sedavõrd esinduslikult tutvustada oma põhjanaabritele valikut meie disainerbrändidest ja nende loomingust. See on esimene ja eeldatavasti mitte viimane sellelaadne ettevõtmine ning kõik meie põhjanaabrite moe- ja disainihuvilised, olgu nad loojad, vahendajad või tarbijad, on alati Eestisse oodatud, et veelgi rohkem näha ja avastada!“ rõhutas Kultuuriministeeriumi loomemajandusnõunik Anu-Maaja Pallok.

Helsingis Kämp Galleria’s Garden alal on esindatud 13 naiste- ja meeste rõiva, ehte ja aksessuaaribrändi: Amanjeda Sport Couture, Alpaka, Bold Tuesday, Castlebird & Rose, DeMoog Design House, Ellen Richard, Eve Hanson, Lummus, MyaMoon, Piret Loog, Pohjanheimo, Seasoned Traveler Parka, Soma.

Tallinn Design House pop-up on Helsingis avatud 28. märtsist kuni 28. aprillini 2019.