Pane rahakott valmis, Adidas ja Beyoncé ühendasid uue kollektsiooni jaoks jõud
Spordijalatseid, -rõivaid ja -aksessuaare disainiv ja tootev bränd Adidas ning popstaar Beyoncé teatasid, et loovad ühise vabaaja- ja spordirõivastest kooseva kollektsiooni. Lauljanna on uue, veel nimetu, brändi loominguline juht ning kollektsioonis saab olema nii rõivaid kui jalanõusid, mis sobivad nii vabaks ajaks kui sportimiseks. Sellega seoses annab naine uue elu sisse ka juba oma varasemalt loodud brändile Ivy Park.
Värskelt sündinud koostöö paneb fookuse juhtival kohal olevatele naistele ning nende edule ja toele. Beyoncé sõnul on tema jaoks ühe elu tähtsaima koostööga ning Adidasel on olnud meeletu edu loominguliste barjääride ületamisel. "Me jagame filosoofiat, mis paneb loovuse, kasvu ja sotsiaalse vastutuse ärist ettepoole," kommenteeris popstaar.
Allikas: Vogue