Kosmeetik Helin Tenson: vaid iga kolmas Eesti naine teab, milline näonahk tal on
Neliteist aastat kosmeetikuna töötanud Helin Tensoni sõnul tuleks näokreemi valimisel selgitada esmalt välja, milliseid toimeaineid näonahk tegelikult vajab. „Eesti naine on üha rohkem teadlik näohooldustoodetest ning sagedamini leitakse tee ka kosmeetiku või dermatoloogi juurde. Sellele vaatamata valib suur osa naisi näokreemi kas sõbranna soovitusel, reklaami ajendil või hinnatundlikkusest tingitult sooduskampaania ajal. Samuti toimitakse paljuski katseeksitusmeetodil – kui kreem näole ei sobi, siis kehale ehk ikka sobib ning minnakse taaskord hulludele päevadele uue kreemi jahile,“ rääkis Tenson.
„Vaid iga kolmas Eesti naine teab, milline näonahk tal on ning kasutab vastavalt sellele õigeid tooteid. Üle poole naistest ei oska oma näonahale üldse mingit diagnoosi anda – eeldatakse, et nahk on kuiv ning kasutatakse niisutava toimega näokreemi või -seerumit, kuid lähemal vaatlemisel selgub, et nahk on alt rasune, näha on nii komedoone kui vistrikke. Ei saa öelda, et probleemne näonahk on vale kreemi süü, aga selle mõju ei tohi kindlasti alahinnata,“ lisas Tenson. „Individuaalne nahahooldus on muutumas üha populaarsemaks, sest enamik naisi vajab lahendust mitmele probleemile korraga.”
Küsitluste tulemustele ning naiste tagasisidele tuginedes sündis Artistry brändi esimene personaliseeritud nahahooldustoode, Signature Select näoseerum. Hapukirsi, mustsõstra, rohelise tee, granaatõuna ja spinati ekstrakte sisaldavat seerumit täiendavad viie erineva toimeainega ampulli, mida saab vastavalt oma näonaha iseärasustele ise kokku segada. Seejuures on mõeldud niisutusele, kortsude ennetamisele, pinguldamisele, värvimuutuste ja pigmentatsiooni vähendamisele ning tuhmile nahale sära andmisele. Omavahel erinevaid toimeaineid kombineerides on võimalik ühe seerumiga tagada lahendus kuni kolmele nahaprobleemile.
Artistry poolt läbiviidud küsitlustes osales kokku üle 32 000 inimese üle maailma. Kümne aasta vältel toimunud arvutipõhiste analüüside ja küsitluste eesmärgiks oli selgitada välja, milliste näonahaga seotud probleemide üle inimesed maailmas kõige enam kurdavad.