„Minu suunas tuleb alatasa nii palju negatiivsust,“ tunnistab ta. „Loomulikult mõjutab see mind, aga ühel hetkel õpid kasvatama paksu naha. Mitte ükski halb olukord pole kestnud nii kaua, et ma ei suudaks sellest üle saada. Seega, ükskõik missugune halb lugu või kuulujutt ka ei leviks, ma tean, et see möödub. Elus on kõik muutuv.“ Sellise realistliku mõtteviisi eest on Kylie tänulik oma perekonnale, keda nimetab oma suurimateks toetajateks. Inimesteks, kes aitavad tal kahe jalaga maa peal püsida.

Üheks ehk kõige üllatavamaks faktoriks on see, et Kylie isegi ei vaata intervjuu ajal oma telefoni kordagi. Jah, see sama Kylie, kellel on 137 miljonit Instagrami jälgijat – ja see number kasvab iga hetkega – on enda sõnul õppinud elama hetkes. „Panen kohe koosoleku alguses oma telefoni maha ja järgmised kaheksa tundi olen kättesaamatu. Minu aju valutab tööpäeva lõpuks, aga ma armastan seda, mida ma teen ja pühendun sellele täielikult.“

Uskumatu on mõelda, et see superstaarist ärinaine oli kord 9-aastane väike tüdruk, keda võis alguses vaid aeg-ajalt „Keeping Up With The Kardashians“ sarjas näha. Olles elanud oma teismelise aastad rambivalguses, saavutas Kylie vanemaks saades tuntuse, mis muudab ta praegusel sotsiaalmeedia ajastul üheks kõige ikoonilisemaks näoks. „Ma tean, et ma ei ole see, mida traditsiooniliselt peetakse „normaalseks“, aga ma ei saa oma elu elada, mõeldes, et ma ei ole.“ See on värskendav mõte naiselt, kes suudab alatasa sotsiaalmeedia rekordeid purustada ning on „mõjutaja“ selle kõige võimsamas tähenduses. Selle aasta alguses säutsus Kylie oma Twitteri kontol, et ta ei kasuta enam Snapchati ning hetkega kaotas ettevõte üle miljardi oma aktsiate väärtusest.

Vaatamata oma võimsale sotsiaalmeedia mõjule, rõivabrändile koostöös õe Kendalliga ja lugematul arvul koostöölepingutele (nende hulgas näiteks Adidas Originals), oli personaalne ebakindlus see, mis sai mõjuvaks jõuks tema suurima edu saavutamisel: Kylie Cosmetics.

„Ma olin oma huulte osas kohutavalt ebakindel,“ sõnab ta. Jumestustooted, mida ta kasutas, ei aidanud aga saavutada soovitud tulemust. Kasutades turunduseks vaid oma raha ja platvorme, lansseeris Kylie 2015.aasta novembris oma esimese Kylie Lip Kit huulepliiatsi ja vedela huulepulga komplekti. „Kui toote müügile paiskasime, müüs see välja kolme sekundiga – enne, kui suutsin isegi oma veebilehte värskendada,“ sõnab ta uhkelt. 2016.aasta veebruaris sündis Kylie Cosmetics, mille toodete hulka kuuluvad tänaseks lisaks huuletoodetele kõikvõimalikult puudrid ja lauvärvid, mida sa ette kujutada võid. 2019.aasta mais tuli Kylie välja ka oma isikliku nahahooldustoodete brändiga Kylie Skin, mille valikus on keskkonnasõbralikud ja jätkusuutlikud näopuhastustooted, kreemid ja toonikud.

Tema üüratu hulk fänne ning iluvloggerid ja ajakirjanikud üle kogu maailma on alati kiitnud Kylie brände nende ajakohasuse ja kiiruse tõttu – välja müüdud tooted on laos tagasi uskumatu kiirusega. Selle aasta märtsis sai Kylie edu veelgi suurema kinnituse. Nimelt teatas Forbes, et noore naise puhul on tegemist maailma noorima, end ise üles töötanud miljardäriga. Kylie edestas sellega isegi Facebooki asutaja Mark Zuckerbergi, kes saavutas sama tiitli kaks aastat vanemalt, 23-aastaselt. Tõeline ilukuninganna, eks?

Kylie't peetakse modernseks iluikooniks. Ta tunnistab, et sellised auväärsed tiitlid on tema jaoks siiani uskumatud. „Muidugi olen äärmiselt meelitatud, kui minu kohta selliseid uhkeid asju öeldakse, kuid kindlasti pole see miski, mille poole aktiivselt püüdlen. See ei tundu mulle üldse realistlik!“ Just siin ehk peitubki tema miljardi dollari edu saladus: ta on alati ausalt, siiralt ja lihtsalt Kylie.

Kui raha tootvad huuled kõrvale jätta ja tagasi reaalsusesse tulla, on selge, et Kylie elu keerleb tema pisikese perekonna ümber: elukaaslane Travis Scott ja aastane tütar Stormi. Kylie suure saladusena varjus hoitud rasedus oli järgmine purustatud sotsiaalmeedia rekord. Väike Stormi purustas hetkega Instagrami rekordi, „saavutades“ vaid hetkega enam kui 18 miljonit virtuaalset südamekest, kui tegi oma digitaalse debüüdi eelmise aasta veebruaris. Käbi ei kuku kännust kaugele.

Stormi esimestel elukuudel näitas Kylie tütart sotsiaalmeedias äärmiselt minimaalselt. Ühel hetkel eemaldas ta oma avalikelt platvormidelt kõik tütre pildid, püüdes teda kaitsta. „Ma vajasin pausi. Ma olen tema osas äärmiselt kaitsev – ta kasvab ja muutub iga päevaga.“ Tänaseks näitab Kylie aga Stormit oma fännidele taas ning juba selle aasta veebruaris võisime Instagramis näha tema äärmiselt ekstravagantset esimest sünnipäevapidu.

Allikas: Glamour UK