“Mind meelitavad ostlema kampaaniad, mis lubavad 40–75% madalamat hinda. Lähtun põhimõttest, et kõike ei pea kokku ostma lihtsalt hea hinna tõttu. Kui varem kippus pea sassi minema, siis nüüd küsin endalt, kas mul on ka päriselt seda asja vaja. Kosmeetikat ja kehahooldusvahendeid ostan allahindlustelt kohe mitmekaupa, siis on mõneks ajaks rahu majas ega pea uusi tooteid täishinnaga soetama.”

Michael Korsi päikeseprillid sai Meisi Instrumen­tariumi kauplusest Pärnus, makstes 300 asemel 150 eurot.

Jeffrey Campbelli kingad maksid Tallinna Kaubamajas allahindluse ajal umbes 30 eurot.

Anne Kleini käekell tuli Glanz & Glamuuri lõpumüügilt 27 euroga, originaal­hind oli 200 eurot.

Krõõt Tarkmeel, fotograaf


“Hah! Šoppamine ei kuulu kohe kindlalt mu lemmiktegevuste hulka. Minu põhimõte on kiiresti ja valutult.”

Oscar de la Renta kõrvarõngad on ostetud net-a-porter.com-ist 40% alla­hindlusega.

YSLi päikese­prillid pärinevad Balilt, allahindlus oli 40%.

Adidas Stan Smithi tossud on saadud Hor­vaatiast 50% soodustusega.

Mari-Liis Helvik, peatoimetaja


“Ma ei ole aledel sage külaline, aga kui juba minna, siis ikka kindla plaaniga. Nii ostan alati allahindlustelt trenniriideid (lemmikud on Tondi tänava outlet’id) ja talviseid sportlikke välisriideid, mis muidu maksavad üsna krõbeda summa. Nii sain viimati pikema Nike vabaajajope, mille hind muidu üle 100 euro, kõigest 30 euroga. Allahindlustele sattudes vaatan alati pigem klassikaliste esemete poole, nagu pliiatsseelik, hästi istuvad teksapüksid, kvaliteetsest kangast klassikaline valge särk...”

Intimissimi pluusi ja seeliku hind oli 70% allahindlusega vastavalt 40 ja 60 eurot.

H&Mi hõlsti sai Mari-Liis ühest Hiiuma second-hand’ist 5 euro eest.

Michael Korsi kingad maksid Tallinna Kaubamajas alla­hindluse ajal 179 euro asemel 85 eurot.

Kelly Kipper, vanemtoimet|aja


“Üldiselt olen vilets (allahindlustel) ostleja, kuna eelistan käia rõiva­poodides siis, kui mul tõesti midagi vaja on. Välismaal on veidi teisiti, kuna siis võluvad uus ostukeskkond ning brändid ja kaubad, mida meie poodidest ei pruugi veel leida. Armastan soetada esemeid, mille puhul tean, et tahaksin neid ka siis, kui need poleks alla hinnatud – soodsam hind on vaid boonus, kvaliteet ja lahe lõige peamine. Olen ka õppinud, et impulsi ajel soetatud rõivaid ma hiljem väga kandma ei kipu, sest tihtipeale ei leia neile garderoobist paarilisi või on soodsama hinna tinginud kehv materjal.”

Tabitha Simmonsi kingad sai Kelly New Yorgist 200 dollari eest. Kin­gade alghind oli 740 dollarit.

Rag & Bone’i kleit on soetatud New Yorgist originaal­hinnast 40% soodsamalt.

Fendi päike­seprillid maksid 182 eurot (õige hind 242 eurot) ja pärinevad Helsingi lennujaamast.

Elis Svistunova, disainer


“Minu šopingustrateegia on selline, et astun poodi siis, kui see tee peal ette jääb ja aega on. Mul pole aimugi, millal kuskil aled on, aga kui on valik, siis ostan pigem allahinnatud asju. Mu kriteeriumid pole eriti karmid, sest teen riided niikuinii enamasti ise ümber. Igasuguseid osturallisid ja hulle päevi väldin. Vahel planeerime sõpradega oma rattasõidud nii, et saaks kaltsukatest läbi käia. Sealt otsime igasugu veidrat kraami – esinemiskostüüme, vormiriietust ning muid ajast ja arust esemeid. See on lõbus meelelahutus!”

Timberlandi saapad on ostetud 70% allahindlusega spordipoest ning need maksid 209.95.

Sõjaväe vihmakeebi soetas Elis Humana Vintage’ist 25 euro eest õnnetunnil, kui kõik oli 30% odavam.

Fred Borni lisatud trükigaH&Mi roosa pusa sai Elis 50% allahindlusega 19.90 euro eest.

Gerda Miller, ilutoimetaja


“Kui juhuslikult allahindlustele peale satun ja midagi silma jääb, siis ka ostan. Varem šoppasin tihti kaltsukates, aga kuna hinnad on samad mis kaubanduskeskustes, ei näe enam selles nii suurt võitu. Usun, et ei ole vajalik palju omada, tuleb valida riided, mida on lihtne kombineerida vastavalt üritusele või situatsioonile.”

Levi’se jope maksis 275 asemel 145 eurot.


Muidu 95eurosed Birkenstocki san­daalid sai Gerda täpselt poole odavamalt.

Topshopi kleidi soetas Gerda 20 euro eest, alg­hind oli 60 eurot.

Tiiu Suvi, toimetaja


“Mõni aasta tagasi oli raske leida midagi hetkeliselt tujutõstvamat kui S’Nobi 70% alelt soetatud militaarroheline tuulepluus. Praegu satun allahindlustele jalanõude ja mustade skinny’de vajaduse pärast. Nimelt taipasin, et kõik mu lemmikriided pärinevad sekkaritest ning eriliseks maiuseks on jaburate kirjadega T-särgid ja pusad meeste poolelt (“Who the Fuck is Yngmar of Sweden?” ning “Der Onkel mit dem Koks ist da!”). Sekkaris valitseb allahindlus nagunii, kuid on võimalus astuda veel samm edasi, kuna sealgi on aled ja 2 euro päevad. Teravdab silma, rahuldab jahikirge ning, mis parim, toetab rohelist mõtteviisi.”

Must mantel on pärit Humana 2 euro päevalt.

Högli saapad maksid 80 eurot 200 asemel.

Acne bomber­jaki sai Tiiu Humanast 6 euro eest.

Karolin Kuusik, moe- ja ilutoimetaja


“Kõik, mis puudutab ostlemist ja kaubandust, pakub mulle stilistina alati huvi. Kuna käin riidepoodides ning suhtlen sealsete teenindajatega tihti, siis tean üldiselt ette, millal allahindlused algavad. Ja ega ma siis rahulikult koju saa jääda! Kuna paljudes poodides tuuakse allahindluste alguses kogu hooajal müügil olnud kaup tagaruumidest välja, siis lähen otsima konkreetseid lemmikuid, mida pole raatsinud mingil põhjusel hooaja alguses osta. Allahindlustelt soetan tavaliselt kallimaid asju, kiirmoeketi “10 euro asemel 5” pakkumised mind üldiselt ei huvita.”

Red Valentino kott on pärit Tallinna Kauba­majast ja maksis umbes 150 eurot, alghind oli üle kahe korra kallim.

Ulla Johnsoni kleidi raatsis Karolin osta 300 euro eest pärast seda, kui oli üle 700eurose hinna­lipikuga kleiti pool aastat netipoes piilumas käinud.

Ranjana Khani kõrva­rõngad tulid 90 euroga net-a-porter.com-ist, alghind oli veidi alla 300 euro.