Omanimelise moemärgi 10. sünnipäeva markeerival õhtusöögil esitleti erikollektsiooni, mille kõik komplektid olid inspireeritud Roberta Eineri moemärgi varasemast loomingust. Õhtusöögile kutsutud külalised kandsid samuti Roberta loomingut.

"Kasvavatele brändidele avaldatakse suurt survet püsimaks võistluses suurte megabrändidega. Oodatakse rohkem komplekte, odavamaid tooteid ja toodete kiiremat jõudmist poodidesse."

"Ma arvan, et paljud on mõistnud, et selline toimimisviis pole väga jätkusuutlik ja me peame leidma lahenduse, kuidas töötada nii, et see sobib igale brändile ja muudab meid seejuures ka õnnelikuks. On üsna võimestav tunne astuda samm tagasi ja mõelda läbi oma strateegia, kuidas ma soovin, et mu bränd kasvaks," põhjendas Roberta otsust moelavast loobuda.

Moelooja sõnul olid Brexit ja keskkonnakriis kaks peamist teemat, mis teda kollektsiooni loomisel mõjutasid.

Tänu pikaajalisele koostööle Swarovskiga oli uus kollektsioon ka täis sära. "Ma usun, et disainermood tähendab unistuse müümist. Mitte keegi ei vaja kleiti, mis maksab 3000, 4000 või 2000 naela. Nii et, kui sa ostad või kannad midagi sellist, peaks see olema unistus. Sa saad selleks naiseks, kes sa tahad olla, ja ma usun, et see peaks tooma rõõmu ja naeratuse näole," selgitas Roberta.

Allikas: WWD