Eesti üks tuntumaid pesufirmasid astub Victoria's Secreti jälgedes: karusnahal ei ole tulevikumoes kohta
Enam kui 15 aastat tagasi Eestis asutatud disainer pesubränd BonBon Lingerie on 44. Eesti moe-ettevõte, kes kirjutas alla hea tahte avaldusele oma toodangus karusnahka mitte kunagi kasutada, liitudes MTÜ Loomuse poolt Eestis hallatava programmiga Fur Free Retailer.
BonBon Lingerie tegevjuht Marge Muug-Tahk on seisukohal, et karusnahal ei ole tulevikumoes kohta. "BonBon Lingeries on meie eesmärk liikuda alati tuleviku suunas," ütles Muug-Tahk.
2004. aastal Eestis asutatud pesubrändi toodang valmib käsitööna Tallinnas. Ettevõte on edukas kogu Euroopas. Eestis on brändil kolm esinduspoodi.
Karusnahavabade põhimõtete kehtestamisega liigub kodumaine BonBon maailma tuntuima pesubrändi, Victoria’s Secreti jälgedes, kes on samuti juba aastaid karusnahavaba.
Fur Free Retailer on rahvusvaheline programm, milles osalevad disainerid, moemajad, rõivaketid ja kauplused ei tooda ega müü ehtsast karusnahast tooteid. Kokku on programmiga liitunud üle maailma enam kui 1100 moe-ettevõtet. Fur Free Retailer programmi esindaja Eestis on loomade eestkoste organisatsioon Loomus.