1. Töötad liiga palju

See, et sa töötad kauem kui üheksast viieni, ei tähenda alati, et saad rohkemate töötundidega ka rohkem tehtud. Oluline on hoopis, et sa töötaksid efektiivselt ja inimesed on selleks võimelised teatava piirini. Seega, 16-tunnine tööpäev ei tähenda, et saad tehtud rohkem kui kaheksatunnise tööpäeva jooksul. Keskendu parem efektiivselt töötamisele, mitte kauem töötamisele.

2. Ütled liiga sageli "jah"

See on tõenäoliselt miski, mida on esialgu keeruline mõista, aga tõepoolest, kui ütled liiga tihti "jah", siis sa hoopis tapad oma produktiivsust. Alati on parem teha mõned ülesanded, aga hästi, mitte palju asju, aga kehvasti. Mida vähem sa teed, seda rohkem aega on sul igale ülesandele keskendumiseks.

3. Oled perfektsionist

Kui keskendud samas liiga palju detailidele, raiskad väärtuslikku aega. Selle asemel, et kogu aeg väikestele asjadele keskenduda, jäta need viimaseks. Kui sul on päeva lõpus aega üle, võid nende juurde alati naasta.

4. Sa ei tee piisavalt palju pause

See on üks halvimaid harjumusi, mis su produktiivsust mõjutab. Me suudame ainult teatud aja sajaprotsendiliselt keskenduda ja peale seda muutume vähem produktiivseks. Seega, võta aega puhkamiseks, lõõgastu, söö lõunat või mine jalutama.

5. Tahad kõike ise teha

See, et sa vahel teiste inimeste abi palud, on täiesti normaalne, kuid paljud inimesed ei oska seda teha. Mõned näevad seda kui nõrkust ja teised ei taha lihtsalt kedagi oma probleemidega segada, aga meil kõigil on aeg-ajalt abi vaja ja selles pole midagi halba.

Allikas: Career Girl Daily