D_O_Mil osaleva klassikalise joonega disainerbrändi Alma jaoks oli eile toimunud etendus esmakordne võimalus tuua kogu kollektsioon moelavale. Alma disainer Anete Pedaru peab tänavust Disainiöö põhifookust „Vajaduspõhine disain“ suurepäraseks kirjelduseks ka brändile endale. „Kollektsiooni esemed on sündinud koostöös erinevas vanuseklassis naistega, arvestades nende vajaduste, soovide ja ootustega rõivale,“ selgitab Pedaru ning avaldab soovi, et bränd paneks inimesi mõtlema riide olemuse, vajalikkuse ja sellega kaasneva kvaliteedi üle. „Eilsel moelaval sai näha Alma visiooni elustiilist ja sellega kaasas käivast rõivast,“ lisab Pedaru.

Arhitektuurist inspireeritud kudumite brändi Mekoome disainer Larissa Kondina peab D_O_Mi formaati väga tänuväärseks: „Etenduse kontseptsioon on kaevata sügavale brändi olemusse, mis võimaldab pakkuda esteetilist ja intellektuaalset naudingut nii disaineritele kui ka loodetavasti vaatajatele.“ Ka Kondina peab klientidelt saadud tagasisidet väga oluliseks: „Kudum on praktiline ja mugav rõivaese, mis on mõeldud igapäevaseks kandmiseks. Tagasiside põhjal arendame kudumi erinevaid aspekte pidevalt edasi, missiooniga luua rõivaese, mis oleks rohkem inimese seljas kui kapis.“

Samuti näitas eileõhtusel disainietendusel enda loomingut kaasaegne pesubränd Crystal Rabbit, kelle pesu ja rõivad on mõeldud kombineerimiseks igapäevase rõivastusega, kandmiseks nii rõivaste all kui peal. Kõik brändi esemed on kujundatud, lõigatud, õmmeldud ja mähitud disainer Kristel Jänese poolt oma Tallinnas asuvas ateljees.

Neljanda osalisena võttis etendusest osa ka Eesti Disaini Maja / Estonian Design House, kes tõi kokku kollaaži põnevatest uustulijatest ja kaasaegsetest menukitest. Laval sai näha mitte ainult riideid, vaid rambivalgusesse astusid ka toolid, kellad ning palju muud.

XV Disainiöö juubelifestival jätkub veel selle nädala lõpuni. LOE SIIT, mida veel vaadata!

Jaga
Kommentaarid