Aasta 2020 on olnud eriline. Eelkõige on see muutnud inimeste tarbimisharjumisi. Üheltpoolt on muutunud ilu mõiste ning vajadus ilu- ja moetoodete järele üldisemalt. Teistpidi on sattunud aktiivne messiperiood kokku taaskord viiruse kõrghooajaga, muutes nii inimeste sotsiaalset lävimist ja avalike ürituste külastamise valmidust. Antud olukorras oli ainus riske minimeeriv lahendus tuua teemast huvitatud osapooled kokku virtuaalselt.

Neljapäeval, 1. oktoobril algav virtuaalne ilumess saab olema küll osalevate firmade arvult väiksem, kuid toob sellest hoolimata külastajani arvestatava hulga uudistooteid ja eripakkumisi. Kokku leiab virtuaalselt ilumessilt 120 ilu- ja moeettevõtte pakkumised.

Ülemaailmse koroonakriisi tõttu ei osale virtuaalmessil eelkõige meie lähiriikide ettevõtted, kes on suunanud oma ressursid kohalikul turule. Samuti on kriis puudutanud tugevalt Eesti väikeettevõtteid. „Loodan, et järgmisel aastal saame kõigi ettevõtetega aga taas messikeskuses kohtuda ja ilumessi traditsioon jätkub. Usun, et selleks ajaks on see paus aidanud meil teoks teha mitmed ideed ja uuendused. Virtuaalmessist tahaks aga arendada messindust üldiselt toetava ja lisaväärtust loova lahenduse" on Katrin Pihela tuleviku osas optimistlik.

Virtuaalne ilumess ootab kõiki huvilisi 1.-11. oktoobrini SIIN!