See on ka üks põhjus, miks Mirren on juba aastaid olnud meigibrändi L'Oréal Paris kampaanianägu. "L'Oréali perekond kutsus mind enda sekka, kui olin 60ndates, mis on tavatu, aga väga lahe," räägib ta, pidades sel aastal oma 15. sünnipäeva brändi muusana. "Minu kogemuse põhjal võin öelda, et enese väärtustamine ja enesekindlus ei tule sisse poole vaatamisest, vaid hetkest, kui hakkad vaatama välja, neid asju, mida saad maailmas inimeste heaks ära teha."

Mirren tunnistab, et karantiinis viibides leidis ta enesekindlust just jumestusest ja riietest. "Iga päev tegin endale väga ilusa meigi, soengu korda ning võtsin pidžaama seljast ja riietusin päris rõivastesse, mitte selleks, et minna maailma avastama, vaid olla kodus," tunnistab ta.

Lisaks sellele leiutasid nad abikaasaga ka uue trennirežiimi. "Kuna oleme mõlemad eakad, leppisime abikaasaga kokku, et peame ka isolatsioonis olema võimalikult tervisliku eluviisiga," avaldab ta. "Me mõlemad panime paika oma treeningrutiinid: mina tegin joogat ja tema pilatest."