Hüppenööriga hüppamine, poksimine ja treppidest ronimine on seega mõned kõige efektiivsemad trennid, aga kui sina eelistaksid midagi vähem intensiivset, on olemas mõned trennid, mida 45 minutit või kauem tehes, põletad samuti väga palju kaloreid.

Mis need on?

Kõndimine

Me ei pea silmas rahulikku jalutuskäiku sõbrannaga, vaid aktiivset kõndimist vähemalt 45 minutit järjest. Pane kõrvaklappidest mängima mõni põnev podcast, kõnni koos sõbraga või vali trajektooriks mõni tõusude-languste rohke rada, et aeg kiiremini läheks.

Rattasõit

Rattasõit tundub meeldiv ja isegi lõbus tegevus ning sa ei pruugi mõistagi, kui palju kaloreid sa paaritunnise sõidu ajal põletad.

Ujumine

See on vabastav, värskendav ja lihtsalt mõnus trenn, mis ei koorma liigselt su lihaseid, südant ja kopse, aga mõjub hästi figuurile.

Endale sobivat trenni valides, küsi endalt:

  1. Mis on su eesmärgid ja kas valik sobib sellega?
  2. Kas sul on selleks aega ja jaksu?
  3. Kas sulle meeldib see? Sest, kui ei meeldi, ei jää sa seda kunagi tegema.

Vahel on parim trenn see, mida naudid ja oled valmis järjepidevalt tegema.

Allikas: Body+Soul