„Oleme oksjoni tulemusega rohkem kui rahul,” lausus oksjoni organiseerija Katri Link. „Me ei seadnud endale alguses rohkem eesmärke kui koguda kokku 500 teise ringi pidulikku kleiti üle Eesti ja enamik neist nädalase oksjoni jooksul maha müüa. Me ei seadnud konkreetset rahalist eesmärki, sest tundsime, et iga euro on rohkem, kui meie tavaliste palgatöötajatena suudaksime praegusel ajal nii olulise aparaadi jaoks annetada,” sõnas Link.

„Oksjoni alguseks oli meie kogumiseesmärk 151 kleidi võrra ületatud, müügieesmärgi suutsime ka purustada ja annetuse lõplik summa teeb loomulikult head meelt nii meile endile, vähiliidule kui ka kõikidele naistele, kes kampaanias kas kleitide annetajatena või siis ostjatena osalesid,” lisas Link.

„Peale tohutu toetuse ei maksa alahinnata tohutut ühtehoidmise tunnet, mida kampaania suutis loodetavasti tekitada üle 1000 naises, kes kampaanias annetades ning ostes osalesid, ning ligi 5000 inimeses, kes meie kampaaniat pühendunult meie Facebooki lehel jälgisid ja meile kaasa elasid. Just sellist ühtekuuluvuse ja ühise eesmärgi nimel tegutsemise tunnet ning tegevust meil ongi sel aastal rohkem vaja olnud. Loodetavasti sai meie väike kampaania panna aastale 2020 ilusa, õilsa ja positiivse punkti,” ütles Link.

„See on uskumatu, et heategevuslikust kleidioksjonist kujunes välja üle-eestiline aktsioon. Eesti vähiliit on südamest tänulik ürituse organiseerijatele ja kõigile Eesti naistele, kes osalesid selles kampaanias. Summa 30 000 eurot on väga oluline panus uue 3D mammograafi ostmiseks,” sõnas Eesti vähiliidu juhatuse esimees Maie Egipt.

Järelejäänud 72 kleiti paneb 500 Kleidi korraldustiim jaanuaris 2021 järeloksjonile Osta.ee keskkonnas ning ka sellest saadud tulu läheb vähiliidu toetuseks.