Pakkumine Diori moeetendusel osaleda oli noore modelli jaoks positiivne üllatus, millele ta rõõmuga "jah" ütles. "Seejärel pidin ootama, kas Dior omakorda kinnitab või mitte. Tavaliselt toimub see viimasel hetkel, nii et mulle öeldi hilisõhtul, et pean juba järgmisel varahommikul Pariisi lendama. See oli väga äkiline, aga põnev. Oli selline tunne, nagu oleksin võitnud loterii," räägib modell.

Vabal ajal kõrgushüppega tegelevale Albertile oli tegemist väga ebatavalise kogemusega. "Olen eelkõige sportlane ja pole kunagi sarnase tööga kokku puutunud, aga muidugi meeldis see mulle väga. Terve Diori meeskond oli väga positiivne, sõbralik ja heasüdamlik. Nendega oli rõõm töötada. Eks algul olin ikka veidi närvis, aga Dioris töötab ka üks eestlane, kellega sain kohe tuttavaks ja kes tegi kogu töö palju meeldivamaks ja mugavamaks," muljetab ta.

Lisaks Diori virtuaalsele moeetendusele ilmub peagi ka kollektsiooni lookbook, kus modell on samuti esindatud.

Albert Beilinsoni esindava kodumaise modelliagentuuri SAGE Management üks omanikest Aleksei Benuchi sõnul on läbi ajaloo Diori moeshowdel osalenud 11 Eesti päritolu meesmodelli, kellest 10 on Benuchi leitud.

Beilinsoni avastas modelliagentuuri omanik Instagrami teel. "Mul on tohutu kogemus modellide leidmisel läbi sotsiaalmeedia," tõdes Aleksei Benuchi.