Lisaks andekusele moemaailmas oli Cardin tuntud ka väga hea ärimehena. Tema impeeriun hõlmas lisaks moele ka hotelle, ehteid, parfüüme, mööblit ja isegi lauanõusid. Üks tema tuntumaid projekte on Pariisis asuva Maxim's restorani muutmine maailmakuulsaks brändiks.

Pierre Cardin on eelkõige tuntud oma futuristlike disainide poolest, mille märksõnadeks on geomeetrilised vormid, julged värvid ja kirglik uudishimu kosmose vastu.

Tema 1964. aastal välja tulnud kosmosekollektsioon kompas juba toona unisex moe piire ja muutis seni teadaolevat moodi.

"Ma eelistan selliseid riideid, mille ma loon elu jaoks, mida veel ei eksisteeri - see on homne maailm," sõnas moekunstnik 1990. aastal.

Pierre Cardin oli mitmel viisil vastutav ka sellise moemaailma eest, mida täna tunneme. Nimelt tuli ta 1959. aastal välja ready-to-wear kontseptsiooniga ehk hakkas pakkuma valmis rõivaid koheselt kandmiseks. Samuti oli ta üks esimesi moekunstnikke, kes hakkas oma moeshowsid korraldama väljaspool Prantsusmaad, reisides näiteks Hiina ja Venemaale, vahendab Vogue.