“Möödunud aasta jooksul oleme müünud ühe roosa värvitooni toote iga 30 sekundi tagant,” avaldas juuksehooldustoodete brändi Bleach asutaja Alex Brownsell. “Seda on 50% rohkem kui aasta varem.”

Ka juuksestilist DaRico Jackson kinnitab, et sotsiaalmeedias jätab roosa värv efektse mulje. “Ilumõjutajad ja tarbijad eelistavad asju, mis püüavad pilke ja jätavad inimesest teatud soovitud mulje,” selgitab ta.

Kui blondist brünetiks värvides peab otsuse korralikult läbi mõtlema, sest endist tulemust saavutada on keeruline, siis blonde juukseid roosaks toonides, ei pea nii palju muretsema, sest see tulemus on sageli ajutine ja seda tagasi pöörata lihtsam. “Seda värvitooni on lihtne hooldada, sest see kulub kiiresti maha,” teab ka Instagrami konto Hair Historian omanik Rachael Gibson.

Seega, kui ka sina otsid vaheldust ja soovid videokoosolekutel rohkem välja paista, tasuks ehk juuksed roosaks värvida?