„Saime sõbranna Irene Heidmetsaga väikese vahega esimest korda emaks. Kuna meil mõlemal on juba lapsest saadik õmblemispisik, hakkasime beebide uneajal tegema koduseid katsetusi riiete õmblemisega,” räägib Mimi Disaini müügi- ja turundusjuht Merilin Neering.

Paljudele sõpradele meeldisid kahe sõbranna valmistatud lasteriided. „Katsetused olid üle ootuste edukad. Irenel, kes on pisut hulljulge ja riskialdis, hakkas mõte kohe tööle.” Kiiresti mõeldi ettevõttele nimi ja logo ning nüüdseks on tegutsetud juba kaheksa aastat.

Kui poes pole, siis…

Nii mõnedki lastemoe kaubamärgid tekkisid ajal, kui Eestis polnud eriti lasteriideid loovaid firmasid ning kaupluste valik oli turvaline ja igavapoolne. „See oli oluline faktor, miks meie ettevõtmine ei jäänud ainult katsetuse tasemele,” kinnitab Neering.