Stanforthi meelest on viis harjutust, mida kuldsesse keskikka jõudnud naised võiksid kas igapäevaselt või vähemalt mõned korrad nädalas teha, et tunda end hästi ja vormis.

Kätekõverdused ja plank

Alusta põlvedel, kui sa pole kätekõverdusi mitu aastakümmet teinud. Aga jõudu tagasi saades tasub neid teha tavalisel viisil.

Plank on harjutus, mis sobib samuti igas vanuses inimestele. On üle 60aastaseid naisi, kes peale kaht kuud plangu hoidmist märkasid, et nende käsivarred on palju rohkem toonuses ja tugevamad.

Sõudmine

Jah, jõusaalid on praegu kinni ja pandeemia ajal ei olegi neis käimine soovituslik, eriti riskigrupis inimestele. Sõudmisliigutusi saab teha ka hantlitega ja seistes! Lähene loominguliselt.

Kükid

Ka need sobivad igas vanuses inimestele. Põlveprobleemidega inimesed peaksid siiski enne hoogsat kükkide tegemist konsulteerima arstiga, kes oskab kükkide asemel ehk mõnda paremat harjutust soovitada.

Väljaasted

Harjutus, mis ajab nii mõnedki noored inimesed kiiresti hingeldama ja võhmale. Ideaalne neile, kes soovivad televiisorist sarja või filmi vaadata ja samal ajal ka ennast liigutada ning midagi kasulikku teha. Jalgu tasub vahetada kordamööda, mitte teha järjest sama jalaga, siis jõuad kokkuvõttes rohkem!

Aktiivne tegevus vabal valikul

Ujumine, jooga, kiirkõnd, sörkjooks, rattaga sõitmine — võimalusi on lõputult. Kaasa ka oma perekond ja miks mitte teismelised lapsed?

Kui teil on traditsiooniks kogu perega end aktiivselt liigutada, seisate silmitsi väiksemate tervisemuredega ja saate veeta ühiselt kvaliteetaega.

Allikas: The Thirty