Soome nimetas 1500 suunamudijat eesliini töötajateks!
Uue aja mõjuisikud, keda inglise keeles nimetatakse nn "genuinfluencer'iteks" on rohkem mõttesuuna mudijad, kelle eesmärgiks pole promoda tooteid või teenuseid, vaid levitada ideid.
Charli D’Amelio nimelisel suunamudijal on TikTokis pisut rohkem jälgijaid kui Filipiinidel elanikke. Ta laadis populaarse äpi alla alles 2019. aasta maikuus, aga vähem kui kahe aastaga on 16aastasest tüdrukust saanud noorte seas staar, kes loob tantse, mida oled kindlasti näinud ja ehk ka ise proovinud.
Kui globaalne pandeemia möödunud aasta kevadel otsaga USAsse jõudis, nägi üks suurimaid kodutarbetoodete korporatsioone Procter & Gamble võimalust palgata D’Amelio enda esindusnäoks, kelle ülesandeks oli luua tants, mis promoks isolatsioonis püsimist ja sotsiaalset distantseerumist ehk mõjutaks inimesi võtma koroonakriisi tõsiselt.
Nii sündiski nn “#DistanceDance” ja D’Amelio loodud originaalset 20-sekundilist videoklippi on vaadatud tänaseks üle 191 miljoni korra.