Viimastel aastatel on Baltikast tulnud pigem ärevusttekitavaid uudiseid, aga otsusega jätkata vaid ühe moebrändi, Ivo Nikkologa, pööratakse moemaja ajaloos uus lehekülg. Mis moesõprade jaoks täpsemalt muutub ja kuidas on Baltika meeskond uue olukorraga kohanenud?
Intervjuus osalesid Ivo Nikkolo peadisainer ja kollektsiooni käekirja juht Margot Vaaderpass, Ivo Nikkolo disainer ja tiimi mänedžer Triin Kaiv ning Baltika Grupi turundusjuht Liivika Lapp.
Mil määral erineb uus Baltika varasemast?
Liivika: Tegelikult on muutunud palju. Organisatsioonina oleme õhemad ja paindlikumad, protsessid on ladusamad ning suudame muutustele kiiremini ja efektiivsemalt reageerida.
Olulisim muutus on kindlasti meie strateegiline otsus jätkata ühe naisterõivaste brändi, Ivo Nikkologa. Lisaks Ivo Nikkolo rõivastele paneme varasemast märksa rohkem rõhku kvaliteetsetele aksessuaaridele, mis valmivad peamiselt Itaalias ja Portugalis.
Samas näeb meie strateegia ette ka Baltikumi poevõrgustiku ümbervaatamist — niisiis lähitulevikus on meil füüsilisi kaupluseid vähem ja keskendume neis Ivo Nikkolo uue kollektsiooni müümisele. Poekontseptsiooni täielik muutmine on väga ressursimahukas protsess ja selle kallal ka hetkel töötame — järk-järgult plaanime uuele kontseptsioonile üle minna alates teisest poolaastast.