Intervjuus osalesid Ivo Nikkolo peadisainer ja kollektsiooni käekirja juht Margot Vaaderpass, Ivo Nikkolo disainer ja tiimi mänedžer Triin Kaiv ning Baltika Grupi turundusjuht Liivika Lapp.

Mil määral erineb uus Baltika varasemast?

Liivika: Tegelikult on muutunud palju. Organisatsioonina oleme õhemad ja paindlikumad, protsessid on ladusamad ning suudame muutustele kiiremini ja efektiivsemalt reageerida.

Olulisim muutus on kindlasti meie strateegiline otsus jätkata ühe naisterõivaste brändi, Ivo Nikkologa. Lisaks Ivo Nikkolo rõivastele paneme varasemast märksa rohkem rõhku kvaliteetsetele aksessuaaridele, mis valmivad peamiselt Itaalias ja Portugalis.

Samas näeb meie strateegia ette ka Baltikumi poevõrgustiku ümbervaatamist — niisiis lähitulevikus on meil füüsilisi kaupluseid vähem ja keskendume neis Ivo Nikkolo uue kollektsiooni müümisele. Poekontseptsiooni täielik muutmine on väga ressursimahukas protsess ja selle kallal ka hetkel töötame — järk-järgult plaanime uuele kontseptsioonile üle minna alates teisest poolaastast.

Üle ega ümber ei saa ka e-kanalist, mille osatähtsus üha enam kasvab. Lisaks enda e-poe uuendamisele oleme kanda kinnitamas erinevatel marketplace’idel, mis annab meile olulist tagasisidet erinevatelt turgudelt ning võimalikest uutest klientidest. Lähiajal plaanime koostööd veel nii mõnegi nimeka veebikaubamajaga.