Olenemata sellest, kas oled alati heas vormis olnud või alles asunud enda eest paremini hoolitsema, su keha püsib kauem terve, kui hoiad seda toonuses. Kunagi ei ole liiga hilja, et panna paika järjepidev treeningrutiin, mis vastab sinu keha vajadustele. Aga vanusega need vajadused muutuvad.

Olgem ausad, ilmselt ei ole su keha enam 40ndates nii tugev ja painduv kui see oli 20ndates. Võid küll arvata, et sa pole aja jooksul palju muutunud, aga su keha räägib teist juttu. Füüsiline vorm on terve elu ülimalt oluline ja peab sinuga koos arenema.

Need on üheksa harjumust, mis tasub peale 40. sünnipäeva omaks võtta, kui sa seda juba teinud ei ole:

1. Alusta keha venitamist

2. Enne trenni tuleks keha alati üles soojendada

3. Tea, kust lähevad su piirid, ehk kuula oma keha

4. Jõusaali masinad on su sõbrad, mitte vaenlased

5. Tööta koos treeneriga, kes aitab leida õiged harjutused just sulle

6. Pane paika realistlikud eesmärgid

7. Joo korralikult vett

8. Ole olenemata olukorrast alati positiivne

9. Käi regulaarselt arsti juures

Allikas: Power of Positivity