Ühe uuringu järgi selgus, et naised, kes kõndisid päevas keskmiselt 4400 sammu, olid tervemad ja elujõulisemad kui naised, kes kõndisid päevas keskmiselt 2700 sammu. Paremaid tulemusi nähti aga hoopis 7500 päevase sammuarvu juures, millest edasi enam suurt muutust ei märgatud.

2020. aastal tehtud uuringust avastasid teadlased, et aktiivne kõndimine mõjus tervisele hästi, aga võrreldes 8000 sammu gruppi 4000 sammu grupiga, ei nähtud suurt vahet.

Siiski, see, et 3000 lisasammu suurt ei muuda, ei tähenda, et neid ei peaks tegema, või õigemini, seda eesmärgiks seadma. Youngi sõnul on reaalsus see, et kui inimene võtab eesmärgiks teha päeva jooksul 10 tuhat sammu, siis tegelikkuses õnnestub tal enamasti umbes 7000 sammu ehk tegelikult ta saavutab siiski suurepärase tulemuse.

Muidugi on igasugune liigutamine kasulik ehk järgi sellist rutiini, mis tundub sulle kõige realistlikum ja sobivam. “Jalutamise ilu peitub selles, et sellele ei kulu väga palju aega,” julgustab Young. “Saad selle lülitada oma tervislikku elustiili.”