Siin on nimekiri tegevustest, mida just nüüd ette võtta, et sügismasendus eemale peletada:

Korralda sügise alguse puhul lähedastega mõnus häng

Valmistage hooajaliste puuviljadega maitsvaid kokteile, puuviljavardaid, suvikõrvitsapastat vms. Teine variant on minna sügise alguse puhul oma lähimate sõbrannadega spaasse ja lasta end peale pikka suve vahelduseks poputada.

Naudi tujutõstvat toitu

Kas teadsid, et tervislik toitumine võib tagada sulle ka optimistlikuma meele? Näiteks tsingirohked toidud, nagu kikerherned, kõrvitsaseemned ja krevetid, parandavad tuju ja alandavad stressitaset.

Ka kala (näiteks lõhe), tumedad salatilised, täisteratooted, herned, spargel, sidrun, kirsstomatid, porgandid, maitsestamata Kreeka jogurt, kakaopulber ja tume šokolaad on suurepärased tujutõstjad. Veel üks variant: naudi sooja teed meega!

Higista halb tuju endast välja

Aktiivne elustiil tõstab kehas endorfiinide taset ja aitab tuju parandada. Mõtle, millist trenni sulle teha meeldib? Proovi midagi uut, mine pikale jalutuskäigule või tee õues trenni.

Uuenda oma garderoobi

Sügise tulekuga tekib paljudel soov ka oma riidekappi värskendada ja ehk proovida mõnda uut trendi. Anne & Stiili septembrikuu numbrist leiad moetoimetaja Karolin Kuusiku trendiülevaate ja ehk on just seal midagi, mida nüüd kanda tahaksid?

Alusta uut soovinimekirja

Pane kirja lõbusad sügisesed tegevused, mida sa igal aastal teed või midagi, mida sa veel proovinud ei ole, aga väga tahaksid, ja võta need nüüd ükshaaval ette. Mõned ideed alustuseks: korja õunu ja valmista neist kooki, osale veinidegustatsioonil, mine oma lemmikkohvikusse ja loe tundideviisi raamatut või planeeri hubane sügisene õhtusöök sõprade seltsis.

Allikas: The Glitter Guide